Xbox-teaser om något Game of Thrones-relaterat – ett spel på E3, kanske?

Robot
Xbox-teaser om något Game of Thrones-relaterat – ett spel på E3, kanske?

Game of Thrones är hett. Drakeld är hetare.

#game-of-thrones, #xbox


Ambassadör
Xbox

Förmodligen bara någon special edition konsol i samarbete med random varumärke som det brukar vara. MEN om det är ett seriöst ASOIAF-spel... ja det vore något!


signatur

Jump in.

Medlem

Hoppas Microsoft satsar nu på egen utvecklade spel så de kommer ikapp Nintendo och Sony.

Inaktiv

Vore fint med ett halvrealistiskt Game of Thrones MMO.

Skulle vilja se ett mmo där det inte springer omkring magiker och hjältar i överflöd.
Exempelvis; om man verkligen vill lära sig magi så måste man göra ett svårt prov, typ klättra upp för nåt berg, dräpa någon varelse, och sen är det ändå bara en viss chans att du får börja i magikerskolan efter det.
..men den idén hade väl floppat. För nischad kan jag tänka mig.

Inaktiv
Skrivet av Turbodog:

Vore fint med ett halvrealistiskt Game of Thrones MMO.

Skulle vilja se ett mmo där det inte springer omkring magiker och hjältar i överflöd.
Exempelvis; om man verkligen vill lära sig magi så måste man göra ett svårt prov, typ klättra upp för nåt berg, dräpa någon varelse, och sen är det ändå bara en viss chans att du får börja i magikerskolan efter det.
..men den idén hade väl floppat. För nischad kan jag tänka mig.

Låter otroligt tråkigt

Medlem

Gud vad trist. Vill inte ha GoT-spel. BF3 till next gen! Star Wars!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Avstängd

Game of thrones funkar bra som serie men spel vet i tusan om det skulle funka.

Men så är det ju med vissa saker, Assassins Creed funkar som spel men inte som film.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag skulle lätt kunna se Game of Thrones i stil av Dark Souls-spelen iaf, skulle absolut spela det!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Avstängd
Skrivet av Dave Lister:

Jag skulle lätt kunna se Game of Thrones i stil av Dark Souls-spelen iaf, skulle absolut spela det!

Hellre ett RPG-open world då, alltså ett riktigt som Witcher 3.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar