Gameplay från Star Wars Jedi: Fallen Order visas på E3/EA Play

Robot
Gameplay från Star Wars Jedi: Fallen Order visas på E3/EA Play
Releasehästryttare

Hur många år skall vi Star trek fans behöva vänta på ett spel med lika hög budget?

Skrivet av Devan:

Hur många år skall vi Star trek fans behöva vänta på ett spel med lika hög budget?

För evigt tror jag. Det finns inget incitament för någon spelutvecklare att skapa ett sådant spel. Tror inte marknaden är lika stor som för Star Wars.

Titta på "Star Trek: Bridge Crew", även det har försvunnit ut i periferin.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Releasehästryttare

@Walter S.A. Iego: Sant, tyvärr är ju Star trek betydligt mindre populärt, Star trek:discovery tv serien är ju skit också så det hjälper ju inte direkt.

Förhoppningsvis blir den serien som kommer till vintern med Picard bra så ST blir populärt igen.

Edit: Tarantino håller ju på och filar på en ST serie också, vetefasiken dock om man vill ha ett "bloodigt" ST.
Edit2: tydligen är det en film och inte en serie han håller på och filar på https://www.digitalspy.com/movies/a27341756/quentin-tarantino...

Medlem
Skrivet av Devan:

Hur många år skall vi Star trek fans behöva vänta på ett spel med lika hög budget?

Gillar både Star Trek och Star Wars, ta det från ett stort SW fan, budgeten har ingen betydelse, jag spelar mycket hellre Battlefront 1 och 2 av Pandemic än att jag lägger en enda krona på de senaste Battlefront spelen.

Det är dock rätt intressant att Raven Software inte bara utvecklade två av de bästa SW spelen, de skapade även ett av de bästa Star Trek spelen, i mitt tycke, Star Trek: Voyager – Elite Force=).

Medlem
Skrivet av Devan:

Hur många år skall vi Star trek fans behöva vänta på ett spel med lika hög budget?

Elite Force 1 och 2 är två storfavoriter här. Återspelas emellanåt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar