Tyvärr, svinsnygg Left 4 Dead 3-teaser är fejk

Robot
Tyvärr, svinsnygg Left 4 Dead 3-teaser är fejk

Vi får fortsättta vänta på nästa Valve-spel.

#index, #left-4-dead-3, #steam, #valve, #vr


Gen
Medlem

Det som förvånar är hur extremt mycket jobb som gick åt att göra en fake trailer. Snart går det inte att tro på något längre

Medlem
Skrivet av Gen:

Det som förvånar är hur extremt mycket jobb som gick åt att göra en fake trailer. Snart går det inte att tro på något längre

Även om trailern är fake kan det ju finnas ett syfte med att släppa den. Om hypen blir tillräckligt stor kan det möjligen påverka Valve att ta tag i det.

Men sannolikt inte. Vem har inte saknat fortsättningen på sista episoden i HL2?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Skaparna av Left 4 Dead, Turtle Rock Studios håller ju på med en regelrätt uppföljning till Left 4 Dead vid namn Back 4 Blood.

Känns som att den här videon kanske är skapad av dem.

Gnällkuk

Kvalitén känns alldeles för bra för att vara fake, att det inte är left 4 dead är väl en sak, men vem lägger ned så mycket tid för att skapa en så bra trailer bara för att trolla? Iofs är det väl ett genidrag för att lägga ut sitt "cv" kanske. Still :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Piller här!


signatur

Burn in the light.

Medlem

Förhoppningsvis kan ju den respons vi ger videos som denna visa dessa spelföretag vad det är folket faktiskt längtar efter

Medlem

men vafan.. vem har lagt ner så mycket tid på att göra det då? känns ju lönt suck

Medlem

Snyggt att zombiehanden precis innan cut to black drar in sitt fjärde finger för ge en snygg vink åt HL3. Iaf min tolkning! HL3 confirmed såklart.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Kvalitén känns alldeles för bra för att vara fake, att det inte är left 4 dead är väl en sak, men vem lägger ned så mycket tid för att skapa en så bra trailer bara för att trolla? Iofs är det väl ett genidrag för att lägga ut sitt "cv" kanske. Still :>

Folk sitter ju och spel utan licens fast de vet att det kommer att försvinna direkt. Så jag tycker detta inte är så konstigt. Bra CV om man vill söka jobb.

Gnällkuk
Skrivet av Maysay:

Folk sitter ju och spel utan licens fast de vet att det kommer att försvinna direkt. Så jag tycker detta inte är så konstigt. Bra CV om man vill söka jobb.

Svarade du från mobil? Ser ut som när jag skriver från telefonen :> Antar att du menar folk som utvecklar fanprojekt till spel och som sedan får cease and desist från ägarna, t ex Disney. Det kan ju vara så, att det är maskerad PR. Men jag vill inte att det ska vara det!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

För nån som vill jobba för en spel/animerings-studio kanske det inte är en sån dum idé att visa upp sina skills på detta sättet. Man är inte bara ett papper i en hög med CV:s längre så att säga.

Medlem

Varför tycker folk att klippet var bra? Zoomar ju bara ut på olika objekt. Vad är imponerande med detta?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Varför tycker folk att klippet var bra? Zoomar ju bara ut på olika objekt. Vad är imponerande med detta?

Det kallas för bland annat atmosfärisk scenario. Alla scener i trailern berättar en eller flera händelser, som i sig bygger upp en stämning. Själv älskade jag trailern, då den innehöll ett djup och något skräckinjagande. Jag blev tilltalad i alla fall.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Varför tycker folk att klippet var bra? Zoomar ju bara ut på olika objekt. Vad är imponerande med detta?

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Det kallas för bland annat atmosfärisk scenario. Alla scener i trailern berättar en eller flera händelser, som i sig bygger upp en stämning. Själv älskade jag trailern, då den innehöll ett djup och något skräckinjagande. Jag blev tilltalad i alla fall.

Don't feed the troll

eld
Medlem

Riktigt bra grejjer, det här är inte gjort av någon som söker jobb.

Medlem

Det var synd Valve äger IP till L4d. Vem behöver L4D3 när nya zombie coop spelet World War Z finns den är enda spelet som har L4D känslan, World War Z är Epic Store exlusive skanske bara ett år. Vet någon om World War Z kommer släppas i framtiden på Steam?

Här andra spel som linkar L4D:
- Back 4 Blood (TBA) från Turtle Rock som utvecklade L4D
- Earthfall
- Evolve
- Killing Floor 2
- No More Room in Hell (HL2 Mod)
- Payday 2
- Warhammer: Vermintide
- World War Z

Medlem

Läcker. Vill gärna höra historien bakom den här trailern senare.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Eller så ljuger Valve?


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

1
Skriv svar