May the 4th be with your spelbibliotek – Star Wars-rea på Gog

Robot
May the 4th be with your spelbibliotek – Star Wars-rea på Gog

Var gamla Battlefront bättre än nya? Köp och testa.

#dice, #gog, #star-wars


Medlem

Jag spelade ganska nyligen igenom Kotor-spelen. Känns som jag fått min fix av Star Wars för ett tag framöver. I vinter när Jedi: Fallen Order kommer kanske jag är sugen igen.

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Jag spelade ganska nyligen igenom Kotor-spelen. Känns som jag fått min fix av Star Wars för ett tag framöver. I vinter när Jedi: Fallen Order kommer kanske jag är sugen igen.

Håller Kotor än?


signatur
Medlem

Haha May the 4th be with you.. Den var rolig

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Håller Kotor än?

Ja, det tycker jag. Bra story, lagom långa spel och massor av lasersvärd.

Releasehästryttare

Frågan är hur det går för Gog nu för tiden, har ju varit tyst från dem sen Epic öppnade sin affär och alla nyheter handlar om dem.

Medlem

Jedi Outcast samt Jedi Academy håller sig mycket väl också, fortfarande bästa ljussabel fighting systemet som gjorts.

Medlem

Går dom gamla battlefront fortfarande att lira online?

Releasehästryttare
Skrivet av tuckdragon:

Går dom gamla battlefront fortfarande att lira online?

De la upp 2004 års battlefront på Steam idag, så ja. 7 Euro kostar det atm.

https://store.steampowered.com/app/1058020/STAR_WARS_Battlefr...

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Haha May the 4th be with you.. Den var rolig

Öhhh... Ja?
Den firas varje år.
Alltid reor på spel och andra Star Wars relaterade händelser.

Medlem

Humblebundle.com har startat sin Star Wars rea nu också.
Och innan jag skickade så kollade jag till Steam.... Som nu precis dragit igång sin rea.

ELF
Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Går dom gamla battlefront fortfarande att lira online?

Yes, multiplayer funkar på GoG versionen, men är ju självklart inte så värst många som spelar.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Jag undrar vem som inte har dessa spelen i sin katalog vid det här laget?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är på en nostalgisk star wars trip just nu så detta passar ju bra. Blir några inköp där.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

X-Wing: Alliance. Var det enda positiva. Kommer dock ihåg det med rosa glasögon.

Medlem

@Walter S.A. Iego:

Menar du att det är så självklart att alla spelar spelen? Jag har inte Battlefront 2, jag har inte ens Batttlefield 5, och jag har alla Battlefield spelen som kommit före, men sen Battlefield 4 har spelen från Dice bara sjunkit i kvalitet, i "fun" faktorn, BF1 och BF5 är samma spel med andra skins och vapen, men annars typ ingen skillnad, vad hände med dice?

EDIT: såg nu att det var andra starwars spel med också, trodde det var enbart starwars BF2 som var ämnet..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar