EA lovar bot och bättring kring Apex Legends

Robot
EA lovar bot och bättring kring Apex Legends

Växtvärk, anti-fuskprioriteringar och stabilitetsoptimeringar största anledningarna till varför spelet inte sprudlar av nytt innehåll.

#apex-legends, #respawn-entertainment


Medlem

Hoppas de kan få till nåt. Var ju en bra start, synd att de inte tog tillvara på den riktigt.

Medlem

Kommer säkert börja spela igen när lite nytt content kommer senare. Tycker det är riktigt kul men tröttnade lite efter nån månad

Medlem

Jag har kanonkul fortfarande. För mig spelar kosmetiskt innehåll ingen roll.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Nytt kosmetiskt innehåll är inte intressant för mig heller, men en ny bana, legend eller nytt vapen vore verkligen på sin plats. Känns som de failat lite sett till mina förväntningar på fortsättningen på ett sådant otroligt lovande och roligt spel. Än har de chansen, men tror inte folk står ut så länge till givet vad konkurrenterna håller på med - oavsett hur de behandlar sina anställda (tyvärr).

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Jag har kanonkul fortfarande. För mig spelar kosmetiskt innehåll ingen roll.

Samma här, har kul när jag väl spelar det, och kosmetiskt innehåll betyder inte mycket för mig heller. Jag tackar inte nej till det men det är inget jag trånar efter precis.

Med det sagt, jag vill gärna se mer innehåll i form av kartor, vapen, events, karaktärer, sådana saker. Det börjar kännas som det är dags.

Medlem

Har dom gjort nån uppdaterad så man matchas med spelare av samma kaliber.
Spelade idag på dagen fick bara medspelare som var low levels och samma med champions, några levels bara.
Tillfällighet? Jag är lvl24


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tror inte mer skins hade gjort någon större skillnad. Apex slog igenom så snabbt och så mycket att det var dömt att förlora spelare rätt snabbt.

Medlem

Spel för att tjäna deg.. inget mer! Rena rama skiten enligt mig!

Medlem

Det är synd att spelindustrin verkar ha gett upp på att ha mod support.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Hoppas de kan få till nåt. Var ju en bra start, synd att de inte tog tillvara på den riktigt.

Dom har ju snackat om att dom inte tänker tvinga teamet att jobba 100-timmars veckor som Fortnite-ledningen (Epic Games) nyss fått massa kritik för i spelpressen.

Damn if you do, damn if you don't.

Tycker verkligen spelar-communityt samt spelpressen måste börja fundera lite bättre, och koordinera lite bättre, i vad man väljer att kritisera. För snart kommer stora spelbolag/spel bara utgå ifrån att man kommer få kritik oavsett vad man gör och därmed, ganska befogat, att börja skita vad folk säger eller att dom säger till.

Det blir lite berättelsen om "the boy that cried wolf".


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Lol pausat titanfall... snarare lagt ner för nu.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Likt pubg gör de miljarder i vinst, men har bara ett team som arbetar. Teamet kan endast arbeta med det ena eller det andra! Personligen köper jag inte deras BS!

Inaktiv
Skrivet av Anton Q:

Dom har ju snackat om att dom inte tänker tvinga teamet att jobba 100-timmars veckor som Fortnite-ledningen (Epic Games) nyss fått massa kritik för i spelpressen.

Damn if you do, damn if you don't.

Tycker verkligen spelar-communityt samt spelpressen måste börja fundera lite bättre, och koordinera lite bättre, i vad man väljer att kritisera. För snart kommer stora spelbolag/spel bara utgå ifrån att man kommer få kritik oavsett vad man gör och därmed, ganska befogat, att börja skita vad folk säger eller att dom säger till.

Det blir lite berättelsen om "the boy that cried wolf".

Att skylla Apex flopp på att man inte vill ta ut övertid är nog den lamaste ursäkt jag någonsin hört. Respawn har skött spelet katastrofalt dåligt och lägger ingen energi på att fixa det. När Apex skriker efter resurser så anställer de inte mer folk och de få de har jobbar istället på ett annat spel.

EDIT: Som ett förtydligande så menar jag inte att det är du som skyller på det utan Respawn

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Samma här, har kul när jag väl spelar det, och kosmetiskt innehåll betyder inte mycket för mig heller. Jag tackar inte nej till det men det är inget jag trånar efter precis.

Med det sagt, jag vill gärna se mer innehåll i form av kartor, vapen, events, karaktärer, sådana saker. Det börjar kännas som det är dags.

Precis, ser gärna mer innehåll sålänge det faktiskt tillför något och inte får prioritet över gameplayfixar, exv balansering eller buggfix. Och att de anställda inte jobbar ihjäl sig såklart.


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar