Lucifer S4 Trailern! (S5 bekräftat 190607)

Releasehästryttare
Lucifer S4 Trailern! (S5 bekräftat 190607)

Netflix publicerade trailern idag.
Nya och avslutande säsongen kommer redan 8e maj!!

Personligen är jag galet glad att Netflix tog upp facklan och ger oss en ny säsong!

Enligt Imdb så skall denna säsongen vara 10 avsnitt https://www.imdb.com/title/tt4052886/episodes?season=4

Medlem

Woopwoop vad trevligt, underskattad serie imo. Tycker Tom Ellis o Lauren German har bra kemi och deras "will they, won't they" är inte så störande som i många andra serier.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Kanske borde ge denna serie en ny chans. Såg några episodes men lucifer-snubbens skådespeleri kändes lite cheesy.

Får dra några episodes till! Behöver utfyllnad mellan GoT-avsnitten

Medlem
Releasehästryttare

@anon_326725: Vetefasiken asså, Lucifer är ju en sån serie där gillar man den inte från början så lär man nog inte gilla resten.

Har du kollat på Happy och Barry? 2 andra serier jag rekommenderar.

Medlem

@Devan jag gillade inte Lucifer i början. Kollade ett avsnitt sen ett år senare kollade jag igenom och fastnade helt mot slutet av säsong 1, och varje säsong blir bara bättre.

Releasehästryttare

@Vercadi: Ok, kan bara givetvis bara prata för mig själv, med jag fastnade direkt redan när han skrämmer skiten ut fejk pastorn

Medlem

Tom Ellis är verkligen i en egen klass, synd bara att showen inte har en större budget och kunde utforska källmaterialet lite mer för det är riktigt bra.
Även om man inte fastnar för showen så är hans prestation enastående!

Releasehästryttare

https://twitter.com/LuciferNetflix/status/1136764882659921921

"thanks to the lucifans, #lucifer's story will come to an end the way it should: the fifth and final season is coming to @netflix."

Så bekräftat nu att det blir en 5e och avslutande säsong! #hype

Medlem

Säsong 4 var så himla bra. Säsong 5 blir säkert kanon hype. Men lite synd att det redan tar slut. Den serien hade man ändå kunnat förlänga flera säsonger.

Medlem

@Rackaren: Själv var jag inte överförtjust i säsong 4, men hey, smaken e som baken.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Releasehästryttare

@Rackaren: @Zymac:

Tyckte själv s4 va bra och passade in, förutom att den bara va i 10 delar så kände man inte att netflix hade ändrat på serien, förväntar mig att de skall hålla samma höga kvalitet igen i nästa säsong.

1
Skriv svar