Celshadade skjutaren XIII från 2003 får remake i november

Robot
Celshadade skjutaren XIII från 2003 får remake i november
Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Shut up and take my money!

Medlem

Dont take my money yet. I wanna see some gameplay first. Spännande iaf. Lirade detta pirat back in the day. Det står dock inte vilken PC tjänst som gäller. Fuck. Detta lär väl EPiC knipa åt sig. Vill själv lira via Steam. Bra om det släpptes på flera launchers.

@Cladrius salta på du...
(Det raderades tydligen igår)


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Oh sweet jesus

Medlem

Wow, sjukt oväntat. Kan ju alltid hoppas att det blir bra. PC versionen idag funkar fin fint och ser fortfarande bra ut tack vare cel-shading. Samt såklart ändra till högre upplösning i config filen.

Skägg.
10 Chambers

Sjukt att vi pratade om det i Fräcka Fredag för bara någon vecka sedan.


signatur
Medlem

Hade inte spelet ett ganska jobbig cliffhanger som aldrig fick ett svar? Eller minns jag det fel?

Medlem

Jaaaa! XIII var superkungligt. Sjukt oväntat att det kommer en remake på detta bortglömda spel som ingen någonsin pratar om.

Skrivet av jehuty:

Hade inte spelet ett ganska jobbig cliffhanger som aldrig fick ett svar? Eller minns jag det fel?

Minns inte exakt hur det slutade men jo, det var nåt sånt. Cliffhanger eller nåt och sen kom det aldrig någon uppföljare.

Medlem

Sweeeet jesus!

Medlem

BTW. Finns en miniserie som man kan kolla på också.
Kanske lite spoilers i den men värt att se.

Medlem

Fullständigt underbara nyheter. Blir perfekt att avnjuta i hemmabion som ska färdigställas i höst <3

Medlem

Köpte det på xbox pga att grafiken var så ball. Jag gillade inte spelet särskilt mycket, men brorsan spelade det multiplayer en del.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

BTW. Finns en miniserie som man kan kolla på också.
Kanske lite spoilers i den men värt att se.

Bästa är väl att läsa vad den är baserad på, serietidningen med andra ord

Medlem

JAAAAAA!!!
Men, vart F*N är uppföljaren!?

Medlem

Underbara nyheter!! Ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna! Det är så synd att vi aldrig fick en uppföljare...

Medlem

Jag kom just i brallan...

Medlem

"Över min döda kropp"
-Jesus

Medlem

Jaaaaaa!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Detta spel vart ju snyggt när det kom. Däremot vart det inte särskilt roligt att spela tyvärr.

Medlem

Bra nyheter. XII var ett utmärkt spel och serien är också bra. Jag hoppas att remaken utspelar sig också i 80-talet som serien gjorde.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Blandar alltid ihop denna storyline med storylinen i filmen shooter

Medlem

Kul! Kommer ihåg hur hänförd jag var av grafiken i tidningarna på den tiden. Tyvärr har jag aldrig spelat det, så en remake är tacksamt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har det redan snart gått 16 år??? Jag tycker inte att det var länge sedan det släpptes. Vad det känns som att tiden går fort när man blir äldre.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar