[UFP] UndanFörPundarn - Svensk division 2 klan rekryterar

Sida 1 av 1
2019-04-19 12:52
[UFP] UndanFörPundarn - Svensk division 2 klan rekryterar

Klan Information:
Vi är en helsvensk clan som beslutade att ta tillfället i akt vid release av Division 2 att skapa en aktiv klan som är med från release och framåt.

Vi har som ambition och målsättning inom "Undan för Pundarn" att pusha content inom division 2 i en trevlig och trivsam miljö. Vi vill att våra medlemmar ska kunna logga in och känna begäret av att få spela tillsammans och njuta av vad spelet har att erbjuda. Vi erbjuder en bred varation av spelsätt då vi har en trevlig blandning med spelare som gillar både PVE och PVP inom Division 2.

Raids:
Vi organiserar även och styr upp raids via vår discord för de PVE intresserade inom klanen. Vi raidar 1-2 gånger i veckan med bestämda tider [kl 19.30-22.30] där man får signa upp sig för en plats och detta är givetvis helt valfritt att signa upp sig till.

Uppförande:
Vi har som ni troligtvis kan förstå en noll tolerans på toxic beteende och en dålig attityd i överlag. Har man en dålig attityd eller på olika sätt inte kan uppföra sig inom klanen eller mot andra spelare i Division 2 kommer vi kicka dig med omedelbar verkan.

Och kom även ihåg att du representerar våran clan genom att använda våran klantag ingame. Så därav kräver vi att du respekterar och har en bra attityd mot alla inom Division 2.

Hemsida:
https://ufp-klan.weebly.com/

Vi kan erbjuda dig som spelare följande:
- En trevlig atmosfär
- Aktiva medlemmar
- En organiserad klan discord
- End game content
- Fokusinriktad spelmiljö
- Vi organiserar raids 1-2 ggr / veckan

Medlemskrav:
- Du ska spela Division 2 aktivt
- Vara aktiv inom klanen
- Ha en trevlig attityd
- Alltid sträva efter att bli bättre
- Vara aktivt deltagande i klanens discord
- Vi har en åldersgräns på 18 år

Dessa krav har vi på dig som spelare för att vi ska kunna vara en aktiv klan och även behålla en trivsam atmosfär inom klanen.

Ej accepterat beteende eller om du är inaktiv under en längre period kommer resultera i att du förlorar din plats i klanen.

​Om du nu anser att ovanstående information passar in på dig och du finner intresse så skulle vi gärna vilja se att du hör av dig till oss!

För att ansöka till våran klan joinar du våran discord:
https://discord.gg/x2TcJgZ

Kontakt vid funderingar:
Discord: jkke#1002
Uplay: jkketv

Skapa inte en ny tråd för att hamna långt upp i listningen, är du snäll.

2019-04-19 16:42
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skapa inte en ny tråd för att hamna långt upp i listningen, är du snäll.

Ingen fara då den fått grönt ljus från mig Jag och personen hade ett snack om det här när två väldigt likadana trådar skapades med samma syfte. Min idé var att han skulle redigera det första inlägget och bumpa den med ny information, men det slutade med att de två gamla togs bort och denna nya blev skapad istället. Det blev bara lättast så.

Som nämnt flertalet gånger innan till trådskaparen så är det denna tråden som gäller. Blir det några ändringar så redigera första inlägget och skriv ett nytt inlägg som visar att det finns ny info.

2019-04-19 17:41
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ingen fara då den fått grönt ljus från mig Jag och personen hade ett snack om det här när två väldigt likadana trådar skapades med samma syfte. Min idé var att han skulle redigera det första inlägget och bumpa den med ny information, men det slutade med att de två gamla togs bort och denna nya blev skapad istället. Det blev bara lättast så.

Som nämnt flertalet gånger innan till trådskaparen så är det denna tråden som gäller. Blir det några ändringar så redigera första inlägget och skriv ett nytt inlägg som visar att det finns ny info.

What he said, Föregående trådar är borta och denna är uppdaterad med nytt innehåll och uppdaterad information!

/ Mvh Joakim.

2019-04-19 17:57

@jkketv Hur många platser har ni öppna atm? Jag och en polare söker för tillfället plats i samma clan.

@uberpwnage2.0: Jamendåså

2019-04-20 20:00
Skrivet av SaltyApple:

@jkketv Hur många platser har ni öppna atm? Jag och en polare söker för tillfället plats i samma clan.

Bör eventuellt ha 2 platser tillgängliga, Joina discord & droppa en ansökan där!
Skriv med i ansökan hur aktiva ni är

Mvh!

Sida 1 av 1