Rykte: Red Dead Redemption 2 blir Epic Store-exklusivt på PC [UPPDATERAD]

Medlem

@totalwarplayer: Du har rätt i att Valve har sitt "anti-bombningsskydd" på plats. Jag har dock läst om nya fall där skyddet har tillfälligt brustit trots sin närvaro, men det är som sagt ett temporärt problem: https://kotaku.com/borderlands-is-getting-review-bombed-on-st...
P.S. Skönt att ryktet inte stämde i vilket fall som helst.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Fullständigt underbart om det är sant! Finns inget bättre än konkurrens för konsumenten.

Fast om ett spel är exklusivt till Epic så finns det ju ingen konkurrens.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

"[...] även "läkte" information [...]"

*läckte

Medlem

Vad är det folk hatar så gruvligt med vissa launchers? Är lite nyfiken då jag själv är av den sorten som inte bryr sig så länge jag kan spela mina spel

Medlem
Skrivet av drwlz:

Vad är det folk hatar så gruvligt med vissa launchers? Är lite nyfiken då jag själv är av den sorten som inte bryr sig så länge jag kan spela mina spel

Särar på spelare, drar onödig prestanda, delar upp trophies och lite annat skit.
I Epics fall så ägs dom även ca 40% av ett kinesiskt bolag och även om Epics VD säger att dom inte influeras av detta så skulle jag nog ta det med en nypa salt, när det kommer från någon av ledningen av företaget, jag tror inte att han vill att deras största investerare drar sig ur "samarbetet".

Skriv svar