The Witness nu, nästa gratisspel hos Epic är Transistor

Robot
The Witness nu, nästa gratisspel hos Epic är Transistor

Epic Games Store infriar gratislöften.

#epic-games-store, #gratis, #transistor


Medlem

"What Remains of Edith Finch", mycket bra spel, köp den som inte gjort det. Nu detta då, har inte spelat det än men det verkar nice. Spelade Subnautica lite men fastnade inte för det, har även Slime Rancher som jag inte heller hunnit testa än.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

fy fan vad gött. kommer inte ihåg senast Jag fick något gratis från Steam


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Epic äger. Dock så är det ju inga nya spel som är gratis. Witness är ju gratis på ps4a också. Dom kunde ju gett typ cd project 70282 biljoner och sagt att cyberpunk skulle bli gratis för all framtid. Då hade dom tagit andelar och steam gått i kk... Win win

Medlem

Postade ni inte denna nyheten igår?

https://www.fz.se/nyhet/279488-hyllade-aventyrsspelet-the-wit...

Skrivet av robbis:

Epic äger. Dock så är det ju inga nya spel som är gratis. Witness är ju gratis på ps4a också. Dom kunde ju gett typ cd project 70282 biljoner och sagt att cyberpunk skulle bli gratis för all framtid. Då hade dom tagit andelar och steam gått i kk... Win win

CD Project RED? Du menar dom som skapade sin egen butik för att göra en så konsumentvänlig butik som möjligt (GoG), med DRM fria spel?

Tror inte dom hade rört Epic Game Store med en tång. Sämsta som hänt PC gaming på hur länge som helst.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Postade ni inte denna nyheten igår?

https://www.fz.se/nyhet/279488-hyllade-aventyrsspelet-the-wit...

CD Project RED? Du menar dom som skapade sin egen butik för att göra en så konsumentvänlig butik som möjligt (GoG), med DRM fria spel?

Tror inte dom hade rört Epic Game Store med en tång. Sämsta som hänt PC gaming på hur länge som helst.

Ironi?

Medlem

Det är inte exklusivitet som fick mig att avinstallera skiten, utan att dem snodde användardata från Steam.
Sådant är det värsta jag vet gällande appar.

Medlem

0.

Gratis är inte alltid värt det, jag vill behålla min själ.

1
Skriv svar