Starlink levde inte upp till Ubis säljmål – inga fler plastfigurer

Robot
Starlink levde inte upp till Ubis säljmål – inga fler plastfigurer
Medlem

Ja när hela start-samlingen kostade kring 3000kr så kan man förstå varför det floppa. Bra att man kan fortsätta digitalt

Skägg.
10 Chambers

Synd på ett spel som ändå är bättre än Skylanders.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Synd på ett spel som ändå är bättre än Skylanders.

Håller med, köpte det till Switch och det är ett riktigt bra spel. Tyvärr så är ju leksaks-prylen över och jag tror inte det är något som kommer tillbaka inom det närmaste 10 åren.


signatur

"Writer and Fighter"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johlor:

Håller med, köpte det till Switch och det är ett riktigt bra spel. Tyvärr så är ju leksaks-prylen över och jag tror inte det är något som kommer tillbaka inom det närmaste 10 åren.

Får en känsla av att denna typ av produkter är beroende av retail, så att man kan se och känna produkten. Tyvärr sker ju majoriteten av spelköpen online.


signatur
Medlem

Synd, såg fram emot nya figurer och skepp till mig och min grabb. Kanske ändå borde köpa på sig de som finns då dom är rätt billiga just nu, saknar några!

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får en känsla av att denna typ av produkter är beroende av retail, så att man kan se och känna produkten. Tyvärr sker ju majoriteten av spelköpen online.

Jag tror även miljötänket idag gör att produkter som dessa går under. I alla fall Sverige, hör ju hur föräldrar pratar i allmänhet, om att de försöker minska plasten hemma och inte köpa massa "onödiga" leksaker till barnen. Vi börjar ju tänka likadant här hemma också. Gillade förut fysiska spel med fodral och dylikt, nu vill jag mest ha de digitala för de tar upp mindre plats. Även så när jag recenserade för Loading, föredrog recensionskoder över recensionsexen.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar