Bästa aprilskämten 2019!

Robot
Bästa aprilskämten 2019!

Det är dags för den enda dagen på året folk faktiskt är källkritiska - här hittar du spelbranschens alla aprilskämt.

#1-april, #aprilskämt, #bästa-aprilskämten-2019, #sekiro, #darksouls, #bloodborne, #breakfastofchampions, #tekken


Medlem

Hinner knappt vakna den 1 april och nyheterna toppas med bästa aprilskämten 2019!😂

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av elPresidente:

Hinner knappt vakna den 1 april och nyheterna toppas med bästa aprilskämten 2019!😂

Work in progress! Och kanske liiite Google-flörtande.


signatur
Medlem
Moderator | Testpilot

Bandai gjorde något riktigt kul med deras mobilspel: "Dragon Ball Z Dokkan Battle". Spelet fick ett "retrotema".

De släppte även ett gäng karaktärer/kort som har liknande grafik som ett äldre Dragon Ball Game Boy-spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag korar Crysis 4 skämtet till årets sämsta.

Medlem

Ingwt HL3 från Valve? Vid det här laget borde folk inte bli arga liksom


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Diablo immortal... just de var ju inget skämt 🙄

Medlem

Sååå trött på att alla medier ska ha skämtnyheter denna dag. Det var säkert kul på 70-talet, men nu är det bara fånigt.

Medlem
Medlem

Men om folk faktiskt spelade version 0.7.0 av World of Tanks så är det ju inte helt och hållet ett skämt?
DezGamez testar på detta spektakel: https://youtu.be/8LOPm-PGCZo
Att wotclassic.eu(som man måste gå in på för att få tillgång till clienten) har dåligt rykte enligt Avast betyder ju kanske i det här fallet att så många ville köra detta men att de inte har server kapacitet att låta spelarna komma igång:
Nästan 100o inlägg: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/703940-jump-bac...

Och den här videon visar mer hur det ser ut: WoT Classic 0.7.0: How to Play

"Half-Life 3", släpps den 1 April 2020!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

@Hajfena: Många släpper ju spelbara skämt, vill minnas att Wargaming gjort det flera gånger.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:
Eller så vill Wargaming visa hur mycket bättre det är idag jämfört med tidigare. att spelet faktiskt blivit bättre med tiden.
Ibland var det inte bättre förr.

Medlem

Fz - förvarnar dig om första april since 1996

Skägg.
10 Chambers

@Hajfena: Möjligen, men jag är 99 % säker på att det var ett del av deras aprilskämt, en liten gliring till WoW Classic. Kika på deras skämt förra året, när de körde Battle Royale. https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/april-fools-day/


signatur
Geeks Gaming

Hehe google tulip var ju riktigt kul

Fina spel i Corsair game launcher, launcher.
Sass effect 1.2.3, combined rpg and dating sim
S is for speed
Bard hero, elf edition

xD

Avstängd
Skrivet av Nioreh:

Sååå trött på att alla medier ska ha skämtnyheter denna dag. Det var säkert kul på 70-talet, men nu är det bara fånigt.

Äh, många aprilskämt önskar man ju nästan att de var sanna. De som lagt ner faktisk produktion på dem är helt klart bättre än alla "lata" varianter som bara är i form av text.

Jag njöt mer av denna aprilskämtsamling än hela The Last Jedi (men då var ju ribban rätt låg så).

Releasehästryttare

https://imgur.com/ har nu en "meh" knapp om du inte har starka känslor för bilden du kollat på.

Moderator | Testpilot

Diablo-redditen har gjort om hela sidan så att det ser ut som en demon håller i en mobil.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Andra sajter hittar på egna aprilskämt.

FZ: "Äh, det är måndag. Påbörja en lista och be om fler tips. Hade inte Sweclockers nåt skämt vi kan skriva om?"

Älskar lathet.

Releasehästryttare

@Bennii: To be fair, fzs skämt brukar komma efter 12

Medlem
Skrivet av Devan:

@Bennii: To be fair, fzs skämt brukar komma efter 12

Jag hoppas det. Möjligheterna för internskämt med communityn är oändliga. Jag behöver inte ens tänka efter för att komma på flera stycken:

"Ny huvudrollsinnehavare i Veckans Helenius. Carl tar över rollen."
"Jockes krav på nya kontoret - Snötexturer på golvet."
"Gustav anordnar pilsner-stream, men utan spel."

Möjligheterna är oändliga.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Andra sajter hittar på egna aprilskämt.

FZ: "Äh, det är måndag. Påbörja en lista och be om fler tips. Hade inte Sweclockers nåt skämt vi kan skriva om?"

Älskar lathet.

Skrivet av Devan:

@Bennii: To be fair, fzs skämt brukar komma efter 12

Vi har en ganska krass inställning till aprilskämt, kommer vi inte på något bra så skiter vi i det. Vi hade en tanke på Epic Store, men kändes gjort redan när vi tänkte på det. Och listat andras har vi gjort gjort så länge jag kan minnas.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Jag hoppas det. Möjligheterna för internskämt med communityn är oändliga. Jag behöver inte ens tänka efter för att komma på flera stycken:

"Ny huvudrollsinnehavare i Veckans Helenius. Carl tar över rollen."
"Jockes krav på nya kontoret - Snötexturer på golvet."
"Gustav anordnar pilsner-stream, men utan spel."

Möjligheterna är oändliga.

Haha, ni är fan bättre på att komma på sånt här än oss. Det är uppenbart.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har en ganska krass inställning till aprilskämt, kommer vi inte på något bra så skiter vi i det. Vi hade en tanke på Epic Store, men kändes gjort redan när vi tänkte på det. Och listat andras har vi gjort gjort så länge jag kan minnas.

Helt rätt egentligen. Lägg tiden på något annat vettigt.

Medlem
Medlem

De flesta är ju så meh. Enda roliga såhär långt är ju Musk och Webhallen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Geeks Gaming

BF heroes trollar lite också^^

123
Skriv svar