Bulletstorm kommer till Switch, och har Duke Nukem med sig

Robot
Bulletstorm kommer till Switch, och har Duke Nukem med sig
Medlem

Ja, varför göra nya spel när man kan släppa samma spel flera gånger om?

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Ja, varför göra nya spel när man kan släppa samma spel flera gånger om?

Om spelet ändå var bra så gör det ju inget. Men Bulletstorm var ju halvdant redan på xbox360

Medlem

Antar att det släpps fysiskt? Blir ett köp i så fall.

Lite roligt att en kommentar från teamet är att spelet fungerar överraskande bra. Kan ju betyda att det fungerar rätt dåligt men över deras egna förväntningar som var väldigt låga.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

eld
Medlem

Ah, dagen man får höra "dicktits" på en konsol från nintendo!

Medlem

BulletDuke, Switch of Nukem Storm Edition? Tja, varför inte... får se om det blir bra.

Hail to the king baby!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Lite roligt att en kommentar från teamet är att spelet fungerar överraskande bra. Kan ju betyda att det fungerar rätt dåligt men över deras egna förväntningar som var väldigt låga.

Eller så menar de på den lastgamla tekniken inuti Nintendo Schmüts.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Eller så menar de på den lastgamla tekniken inuti Nintendo Schmüts.

Ja det är ju givet. Det är inte det jag skriver


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av eld:

Ah, dagen man får höra "dicktits" på en konsol från nintendo!

Pussyzilla.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

eld
Medlem
Skrivet av Freakon:

Ja det är ju givet. Det är inte det jag skriver

Kan ju handla om att de inte optimerat jättemycket men att allt fungerar bra ändå.

Switch är ju en ps3/360 på steroider, så när man portar spel från den generationen till switchen så finns en hel del overhead.

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Om spelet ändå var bra så gör det ju inget. Men Bulletstorm var ju halvdant redan på xbox360

Halvdant vet jag inte, tyckte det var skitskoj.

Medlem
Skrivet av eld:

Kan ju handla om att de inte optimerat jättemycket men att allt fungerar bra ändå.

Switch är ju en ps3/360 på steroider, så när man portar spel från den generationen till switchen så finns en hel del overhead.

Så är det alldeles säkert. Jag menade mer att det kan tolkas på ett sätt som inte är så säljande för produkten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Antiklimax.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar