Nu - Fräcka Fredag om Borderlands 3, Warcraft-nostalgi och realistisk graffe. Och mer!

Robot
Nu - Fräcka Fredag om Borderlands 3, Warcraft-nostalgi och realistisk graffe. Och mer!

Det är fredag och ditt favoritspelmagasin är såklart tillbaka med ett fullspäckat spelschema. Häng med!

#fräcka-fredag


Testpilot

Fredagen räddad!

Medlem

Älskar Fräcka Fredag! Har blivit min favorit mys stund när jag slutat jobbet på kvällen. En god whisky och Fräcka Fredag har mer eller mindre blivit en självklarhet. Önskar bara jag kunnat stötta er live. Trevlig helg alla!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jonkas:

Älskar Fräcka Fredag! Har blivit min favorit mys stund när jag slutat jobbet på kvällen. En god whisky och Fräcka Fredag har mer eller mindre blivit en självklarhet. Önskar bara jag kunnat stötta er live. Trevlig helg alla!

En sån kommentar är guld värd!


signatur
Testpilot
Skrivet av Jonkas:

Älskar Fräcka Fredag! Har blivit min favorit mys stund när jag slutat jobbet på kvällen. En god whisky och Fräcka Fredag har mer eller mindre blivit en självklarhet. Önskar bara jag kunnat stötta er live. Trevlig helg alla!

Exakt vad jag brukar göra. Sent på kvälllen då sambon sover smuttar jag på whiskey av fin årgång och kollar in Calle , Jocke och Gustav. Perfekta nedtrappningen inför spelhelgen.

Medlem

Håller med folket, Fräcka Fredag är riktigt myspys.

Det blev ingen whisky utan det fick bli en Lindemann äppelöl och lite cheez cruncherz till kvällens tittande då jag inte kunde se live. (så nu vet ni det ^^)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Backloggens befriare
Skrivet av Fezk:

Håller med folket, Fräcka Fredag är riktigt myspys.

Det blev ingen whisky utan det fick bli en Lindemann äppelöl och lite cheez cruncherz till kvällens tittande då jag inte kunde se live. (så nu vet ni det ^^)

Jag gillar hur du rullar!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Inte långt nu tills vi kan se Fräcka Fredag på TV - produktionen har sedan länge passerat allt som Kanal 5 och TV3 ger ut!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Kul och intressant avsnitt!

Appropå BF5-Firestorm:
Snyggt, men, som väntat så dog jag bland de tre första efter 30 sek.
Kan man avinstallera det från BF5?
Eftersom jag aldrig kommer att spela det igen!


signatur

autograph

Medlem

Menade Jocke "V-2" raketen:
https://sv.wikipedia.org/wiki/V-2


signatur

autograph

Frilansare
Skrivet av autograph:

Ja, jag menade V2. Skäms nu.

Jh
Medlem

Mm.. Fräcka Fredag.. bra som vanligt Jag hinner inte kika live utan jag brukar kolla sent fredag kväll eller lördag.. tillsamman med en god whisky Hur som helst.. jag uppskattar det väldigt mycket. Tack FZ..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Jag gillar Quake Champions! Det är ju jättekul och snyggt!
Vad är det för fel på det? Det är ju inte ens färdigt ännu.


signatur

autograph

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av autograph:

Jag gillar Quake Champions! Det är ju jättekul och snyggt!
Vad är det för fel på det? Det är ju inte ens färdigt ännu.

För min egen del är det nog lika delar "det är inte Quake Live" (vilket ju är helt ok, förstår att man inte vill göra samma spel igen) och att spelarunderlaget är för litet att ge jämnt motstånd.


signatur
1
Skriv svar