Borderlands 3 är äntligen avtäckt – se första trailern!

Sida 1 av 4
Nyhet
2019-03-28 20:00
Borderlands 3 är äntligen avtäckt – se första trailern!

Gearbox kickar igång "the year of Borderlands"

#borderlands, #borderlands-3, #gearbox-software

2019-03-28 20:10

Men inte nån remaster av ettan till PC verkar det som..

Edit: Det stod steam på videon, han glömde nog bara att nämna det.

trickeh2k
2019-03-28 20:10
veckans
2019-03-28 20:11

Är det bara jag eller såg grafiken väldigt gammal ut? Trist med tekniska problem under trailern så ska kolla närmre senare men detta var ungefär identiskt med 1'an och 2'an. Tech demon de visade upp för 2 år sedan var galet mycket snyggare.
Visst bara en Tech demo men de jobbar trots allt med världens kraftfullaste spelmotor. Behöver inte betyda att spelet inte blir kul men skadade lite av hypen.

2019-03-28 20:11

Grym Trailer + skit grymt att man såg Rhys från tales of the borderlands

2019-03-28 20:15

När skulle de visa det andra spelet som förhoppningsvis är Duke Nukem?

Fezk
2019-03-28 20:17
Skrivet av veckans:

Är det bara jag eller såg grafiken väldigt gammal ut? Trist med tekniska problem under trailern så ska kolla närmre senare men detta var ungefär identiskt med 1'an och 2'an. Tech demon de visade upp för 2 år sedan var galet mycket snyggare.
Visst bara en Tech demo men de jobbar trots allt med världens kraftfullaste spelmotor. Behöver inte betyda att spelet inte blir kul men skadade lite av hypen.

Håller med, av det man fick se så såg det ut ungefär som mer av Borderlands 1-2. Hade förväntat mig lite mer av det grafiska.

Med det sagt så kanske det blir ett kul spel. Jag tyckte 1-2 var helt ok i co-op, inget speciellt.

Redjy
2019-03-28 20:29

Mer får vi veta 3:e april!!

veckans
2019-03-28 20:31

På tal om grafiken, vad har hänt med Liliths ansikte? Sju svåra år sedan Borderlands 2 eller?

Devan
2019-03-28 20:37

GAME OF THE YEAR! #hype

Korken
2019-03-28 20:38

Jag fattade ingenting av dessa trailers...snabba klipp och vad är det man får egentligen? Köper man samma spel igen? Har inte spelat Borderlands, försökte spela det men var så sjukt tråkigt i Solo.

*edit* Ah, såg nu trailern för trean....den hade ju lite mer mening iaf.

Nercis
2019-03-28 20:44
Skrivet av anon_326400:

När skulle de visa det andra spelet som förhoppningsvis är Duke Nukem?

Det är Bulletstorm med Duke Nukem som spelbar karaktär.

Devan
2019-03-28 20:44
Skrivet av Korken:

Jag fattade ingenting av dessa trailers...snabba klipp och vad är det man får egentligen? Köper man samma spel igen? Har inte spelat Borderlands, försökte spela det men var så sjukt tråkigt i Solo.

*edit* Ah, såg nu trailern för trean....den hade ju lite mer mening iaf.

Well there is your problem, spela borderlands 2 i stället .. betydligt bättre spel än 1an, kan rekommendera tales of the borderlands också, spelade det i höstas och hade mycket roligt med det.

B-itta
2019-03-28 20:45

Känns lite sent ute...

Evilof
2019-03-28 21:01

Har som varit småsugen på dessa länge, men aldrig slagit till.
ÄLSKADE Tales of the Borderlands dock. Ett av de bästa spelen jag spelat senaste 5 åren.

Phobo
2019-03-28 21:01

Blire några nya klasser?

2019-03-28 21:06

Hypad men samtidigt inte. Problemet med trailern är att vi inte egentligen får se något nytt. Allt vi såg hade likaväl kunnat varit en expansion/dlc till Borderlands 2. Vad är det nya som ska locka folk till att köpa det här spelet?

Någonstans så är det såklart inget fel med mer Borderlands, men i samma veva så måste en ny uppföljare som de jobbat 5 år med ge oss något nytt också.

burkmopp
2019-03-28 21:12
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hypad men samtidigt inte. Problemet med trailern är att vi inte egentligen får se något nytt. Allt vi såg hade likaväl kunnat varit en expansion/dlc till Borderlands 2. Vad är det nya som ska locka folk till att köpa det här spelet?

Någonstans så är det såklart inget fel med mer Borderlands, men i samma veva så måste en ny uppföljare som de jobbat 5 år med ge oss något nytt också.

Håller helt med. Dom verkar inte heller löst problemet med på tok för mycket ointressanta skräpvapen - mer istället.

Tror säkert det blir bra, men ingenting som gjorde mig avsevärt intresserad.

Athretil
2019-03-28 21:14

Saxofon i en trailer = köp

2019-03-28 21:19

STOP!...... I SAID STOP... CEASE THIS AT ONCE!
My pee pee can only get so erect!

Zerics
2019-03-28 21:35

Kan det ha varit tiny tina som skymtade förbi där? Såg ut att vara en av de spelbara karaktärerna också?

AirRaid
2019-03-28 21:36

Borderlands 3? Känns som en trailer för Borderlands 1 eller 2. Har ju inte hänt någonting.

Demasoni
2019-03-28 21:36

Hade kul i tvåan med en kompis men aldrig spelat en så dålig implementering av ett fps spel på pc innan, dessutom kunda jag bara spela korta stunder innan jag blev åksjuk, och jag har spelat mycket fps och blir inte åksjuk i något annat spel alls. Så är inte speciellt taggad på 3'an efter spelat 2'an

2019-03-28 21:47

Inte för att vara sådan men... såg väldigt meh ut. Mer av samma sak helt enkelt och då tycker jag ändå man hinner bli kräktrött på Borderlands-spelen innan man ens är halvvägs igenom dem.

bson
2019-03-28 21:47
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jo, jag har lite samma farhågor. Ser ut som mer borderlands helt enkelt precis som du säger, och frågan är om det räcker idag med så stark konkurrens i genren (destiny, division). Någon gång har pitchford sagt att trean skulle kännas som ett lika stort kliv som GTA3 till 4 gjorde, men jag får inte riktigt den känslan av denna trailer iaf..

Men ändå, att se alla gamla karaktärer och miljöer räcker för att ge mig hype iaf. Så många goa stunder man haft i borderlands!

2019-03-28 22:00

Tja, om man gillar den gamla varan kommer man nog älska det här.

2019-03-28 22:10
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Liksom.... Dom visade ett vapen som sprang med sina egna ben!
Sån galenskap är anledningen varför jag älskar Borderlands.
Eller Geväret i borderlands 2 som skjuter exploderande svärd!

2019-03-28 22:23
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Lite det jag är rädd för. Randy snackade om att skillnaden mellan Borderlands 2 och 3 skulle vara lik GTA 3 till 4, vilket ändå var ett stort kliv.

Tyvärr ser mycket av det vi får i trailern mycket ut som vad vi fått från de tidigare titlarna. Coolt att man kommer (om jag förstått det rätt) spela som alla de tidigare karaktärerna, men annars vet jag inte riktigt vad som ska få det att kännas fräscht.

Nemo
2019-03-28 22:48
Skrivet av Athretil:

Saxofon i en trailer = köp

Haha, han är ju KUNG!!

Sisyr
2019-03-28 22:53

Ser hittills ut som Borderlands 2.5 eller nått. Men vi får väl se.

Sida 1 av 4