CD Projekt släpper kortspelet Gwent till mobiler

Robot
CD Projekt släpper kortspelet Gwent till mobiler

Den här sortens spel gör ju sig faktiskt bäst på mobilen eller plattan.

Medlem

Har inget emot CD Projekt eller spelet men det känns som att den rubriken på artikeln sammanfattar hela 2018, haha.

Medlem

Släpp detta o gör riktiga spel. Fokusera på CyberPunk 2077. The Witcher 4 vore rejält efterlängtat också. Men dessa projekt tar ju massor av tid och cash.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

M

Skrivet av CARTMAN:

Släpp detta o gör riktiga spel. Fokusera på CyberPunk 2077. The Witcher 4 vore rejält efterlängtat också. Men dessa projekt tar ju massor av tid och cash.

Jag tror dem har det mesta underkontroll, de tog 1 viktigt person från gwent projekt å satte honom på cyberpunk projekt, är inte orolig alls!

Men till rubriken!!! ÄNTLIGEN!!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar