Senaste trailern från Control visar mer av världen, krafterna och vapnen

Robot
Senaste trailern från Control visar mer av världen, krafterna och vapnen

Det ser ut som Remedy vill skrämma oss med en mysrysare igen.

#control, #remedy-entertainment


Kvinnan måste vara Jedi. "Force Push" och "Force Pull" är riktigt bra att ha i kontorsmiljöer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ser rätt coolt ut men tror att dra till sig saker för att sen kasta iväg det kommer vara riktigt coolt till en början men undrar hur roligt det är efter man har gjort det 50 gånger mot fienderna..

Medlem

Jäklar vilka skumma vapen. Ser ut som de är byggda med svarta lego bitar. Spelet ser iaf riktigt intressant ut och det blir nog ett köp. Vet inte hur jag ska göra om det blir install av EPiC launcher eller RARBG.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Känns som om Remedy’s senaste spel är mer av en teknisk uppvisning med snygga effekter än ett gediget... spel.

Gen
Medlem

Tråkigt att spelet blir EGS exklusivt i ett år

Medlem

Ser inte roligt ut i mitt tycke, flyga omkring och skjuta iväg saker. Känns som ett actionspel i mängden. Släng in ett klumpigt inventorysystem så är vi i hamn 😀


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Spikat köp som vanligt när det gäller Remedy. Precis som det nämns i artikeln så har Remedy ett sätt att göra sina spel så mysiga. Det är som att vara unge igen och kolla "Are you afraid of the dark?". Alan Wake fångade den känslan perfekt också, älskar det.

Medlem
Skrivet av Blazter:

Ser inte roligt ut i mitt tycke, flyga omkring och skjuta iväg saker. Känns som ett actionspel i mängden. Släng in ett klumpigt inventorysystem så är vi i hamn 😀

Du kan inte slentrianmässigt förkasta komplexiteten. Fatta hur spelen såg ut på 80-talet i jämförelse.

KoP
Medlem

Fysiken ser löjligt rolig ut att leka med i detta spel. Blir köp som vanligt när det kommer till Remedy.

KoP
Medlem
Skrivet av Blazter:

Ser inte roligt ut i mitt tycke, flyga omkring och skjuta iväg saker. Känns som ett actionspel i mängden. Släng in ett klumpigt inventorysystem så är vi i hamn 😀

Det kan ju finnas en story där någonstanns också som är värd att ta del av.

Medlem

Remedy - spelvärldens svar på Pixar.

Älskar deras spel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Medlem
Skrivet av Wamp:

ser rätt coolt ut men tror att dra till sig saker för att sen kasta iväg det kommer vara riktigt coolt till en början men undrar hur roligt det är efter man har gjort det 50 gånger mot fienderna..

Precis min tanke. Tro man tröttnar i längden. Sen så är risken att man lagt ner för mycket fokus på stridssystem men för lite på storyn. Mja tro det kommer få 2 morötter av 5 möjliga.

Skrivet av Hexon:

Precis min tanke. Tro man tröttnar i längden. Sen så är risken att man lagt ner för mycket fokus på stridssystem men för lite på storyn. Mja tro det kommer få 2 morötter av 5 möjliga.

Quantum hade ju kanon story


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Kixo:

Du kan inte slentrianmässigt förkasta komplexiteten. Fatta hur spelen såg ut på 80-talet i jämförelse.

Inget fel med komplexitet om det görs på rätt sätt. Återstår att se 🙂


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

gillade systemet i tex mass effect 2 där det var hälften krig, hälften abilities. om dom lyckas göra detta lika kul lr bättre så borde det vara klar vinst! man kände sig så mkt mäktigare när man kunde kasta iväg och manhandla folk lite som man ville


signatur

//monster

1
Skriv svar