Quiz – Sidekicks

Robot
Medlem

4/10 Korrekta svar!
Du delar på strålkastarljuset, om än lite motvilligt.

Moderator | Testpilot

7/10. Fan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

9/10 böj edra huvuden!

Gen
Medlem

6/10, gissade en del.

Inaktiv

8/10. Missade åldern på Last of Us-frågan (visste egentligen) och Baldur's Gate som jag aldrig spelat.

En fråga är dock helt fel. "Ratchet har Clank, Jak har Daxter och Sly har Bentley. Vilken sidekick har inte fått ett eget spel".

Alla sidekicks här har fått sina egna spel. Även det "rätta svaret"

MEG
Medlem

4/10 Korrekta svar!
Du delar på strålkastarljuset, om än lite motvilligt.
Som vanligt en bra Quiz, en fråga/undran, varför kör ni inte den på fredag?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Du delar på strålkastarljuset, om än lite motvilligt.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem
Skrivet av anon_326400:

8/10. Missade åldern på Last of Us-frågan (visste egentligen) och Baldur's Gate som jag aldrig spelat.

En fråga är dock helt fel. "Ratchet har Clank, Jak har Daxter och Sly har Bentley. Vilken sidekick har inte fått ett eget spel".

Alla sidekicks här har fått sina egna spel. Även det "rätta svaret"

Japp Bentley har väl "Bentley's Hackpack"?

Redaktör
Ponny
Skrivet av anon_326400:

8/10. Missade åldern på Last of Us-frågan (visste egentligen) och Baldur's Gate som jag aldrig spelat.

En fråga är dock helt fel. "Ratchet har Clank, Jak har Daxter och Sly har Bentley. Vilken sidekick har inte fått ett eget spel".

Alla sidekicks här har fått sina egna spel. Även det "rätta svaret"

Det har du (ni) helt rätt i. Sorry! Men tack för vaksamma ögon. Uppdaterar det här pronto och ger mig själv bakläxa.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Du håller din sidekick hårt i handen, och släpper inte taget.

Betydligt bättre än förra veckans 2/10. Tur att jag då var frisk som en nötkärna och då slipper smitta min sidekick med böldpest eller liknande.

Medlem

Ett...rätt...

Medlem

6/10 Korrekta svar!

Jag gissade på nästan alla


signatur

I drank what?

Tråddemonen
Testpilot
Medlem

Obligatoriskt "Go for the eyes Boo! GO FOR THE EYES!".

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Du håller din sidekick hårt i handen, och släpper inte taget.

Kul!

Medlem

I can't leave without my buddy Superfly.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

4/10 Korrekta svar!
Du delar på strålkastarljuset, om än lite motvilligt.

Perkele.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

10/10. Första fullpottaren på ett bra tag nu

1
Skriv svar