[Pc] UndanFörPundarn - Division 2 Klan!

Sida 1 av 1
2019-03-10 00:16
[Pc] UndanFörPundarn - Division 2 Klan!

Hej!
Nu när Division 2 börjar närma sig runt hörnet har vi nu påbörjat våra förberedelser att starta upp en clan och community inför releasen för att få en stabil grupp med likasinnade människor att lira tillsammans med i Division 2.

Vi har som ambition och målsättning inom "Undan för Pundarn" att spela content ihop inom division 2 i en trevlig och trivsam miljö. Vi vill att våra medlemmar ska kunna logga in och känna begäret av att få spela tillsammans och njuta av vad spelet har att erbjuda. Vi har en noll tolerans på toxic beteende och en dålig attityd i överlag och detta resulterar i omedelbar kick från klanen.

Vi kan erbjuda dig som spelare följande:
- En trevlig atmosfär
- Aktiva medlemmar
- En organiserad klan discord
- End game content
- Fokusinriktad spelmiljö

[b]Vår hemsida: https://ufp-esports.weebly.com/

För att joina gå med i våran klan discord & kontakta oss där:
https://discord.gg/MHDYbWs

**Går även bra att skicka ett PM här på discord. Och skulle det vara så att du bara är intresserad av att kanske uttöka din friendlist så kontakta/adda mig gärna också!**

PS. Vi har en åldersgräns på 18 år.

2019-03-10 03:17

hur kom ni fram till klan namnet ?

2019-03-10 03:52

Seriöst och komiskt guildnamn

2019-03-10 10:34

Nej men lycka till, hoppas ni får riktigt roligt.

// edit

Bilden syntes visst inte, korrigerat.

2019-03-10 11:38

@jockstrap: Lirade WoW en gång i tiden så namnet är hämtat därifrån från en gammal guild jag lirade tillsammans med haha! Tycker namnet är lite charmigt ändå

@SaltyApple: Tack! Tanken är givetvis att vi är en seriös klan, Men vi valde att gå på ett lite mer "oseriöst" klan namn så folk även förstår att vi lägger stor vikt på att ha lite humor. Då vi anser att det viktigaste med att spela dataspel generellt är att man spelar för att ha kul och lära känna lite nytt folk som delar samma åsikt!

@conthox: Man får buga och bocka, Önskar dig all lycka till med!

2019-03-10 13:34

Jag är tyvärr den åsnan som dömer ut på namn. Detta för att jag tycker att ett seriöst namn gör saken lite mer... Seriösare. Om man nu vill vara det. Men; lycka till nevertheless :3

2019-03-10 14:33
Skrivet av kLIMAX_:

Jag är tyvärr den åsnan som dömer ut på namn. Detta för att jag tycker att ett seriöst namn gör saken lite mer... Seriösare. Om man nu vill vara det. Men; lycka till nevertheless :3

Och för mig är det tvärtom. Föredrar mer skojiga namn för att allt inte behöver vara seriöst hela tiden.

Namn överlag spelar ingen roll så länge det inte drar sig till att bli kränkande. Om människorna är roliga att spela med har namnet ingen betydelse.

2019-03-10 14:45
Skrivet av kLIMAX_:

Hej! Tråkigt att höra att det är så, vi är ytterst seriösa med klanen, därav har vi en organiserad discord, en hemsida och även klara mål och krav på våra spelare som du kan hitta på våran hemsida.

Jag förstår din poäng och kan i vissa fall hålla med att namnet ger ett första intryck. Men kan garantera dig i detta fallet är det 100% seriöst och vi värdesätter end game content på en seriös nivå samt att ha spelare i klanen som kan ha en positiv och trevlig attityd mot spelet och våra medlemmar.

Önskar dig all lycka till inför division 2. Och ångrar du dig och vill ge oss en chans är du varmt välkommen att kontakta mig!

2019-03-10 14:47
Skrivet av uberpwnage2.0:

Och för mig är det tvärtom. Föredrar mer skojiga namn för att allt inte behöver vara seriöst hela tiden.

Namn överlag spelar ingen roll så länge det inte drar sig till att bli kränkande. Om människorna är roliga att spela med har namnet ingen betydelse.

Instämmer med vad du skrev. Ett namn kan ge ett första intryck men anser inte det avgör om en klan är seriös eller ej. Vårat mål är att vara fullt seriösa men även värdesätta att framförallt ha kul när vi spelar ihop.

Du är välkommen att kontakta mig om du vill ge oss en chans, om du inte redan har en klan på lager redo såklart. Då vi inte vill försöka "sno" andras medlemmar givetvis.

Hoppas vi stöter på varandra ingame vid något tillfälle!

Mvh Jocke

2019-03-10 15:28

@jkketv Tyckte jag kände igen namnet från wow.
Gissar att ni spelade Alliance på Frostmane?!

2019-03-10 15:52
Skrivet av SaltyApple:

@jkketv Tyckte jag kände igen namnet från wow.
Gissar att ni spelade Alliance på Frostmane?!

Haha ja, förstod nästan att du också kände igen namnet då du frågade! japp det stämmer bra det!

Ska du lira division 2 nu när det släpps? Och har du en klan redo eller söker du kanske? Hint Hint

2019-03-12 10:56

Runt 20 medlemmar nu & växer stadigt. Vid intresse för att joina adda mig på uplay eller discord.

Discord: jkke#1002
uplay: jkketv

2019-03-13 01:42

Söker fortfarande aktivt med trevliga medlemmar! Vid intresse för att joina adda mig på uplay eller discord.

Discord: jkke#1002

2019-03-14 07:53

Vi är 30 medlemmar nu och söker de sista medlemmarna för att fylla klanen! Adda mig vid intresse.

Mvh

2019-03-14 08:11
Skrivet av jkketv:

Hej! Tråkigt att höra att det är så, vi är ytterst seriösa med klanen, därav har vi en organiserad discord, en hemsida och även klara mål och krav på våra spelare som du kan hitta på våran hemsida.

Jag förstår din poäng och kan i vissa fall hålla med att namnet ger ett första intryck. Men kan garantera dig i detta fallet är det 100% seriöst och vi värdesätter end game content på en seriös nivå samt att ha spelare i klanen som kan ha en positiv och trevlig attityd mot spelet och våra medlemmar.

Önskar dig all lycka till inför division 2. Och ångrar du dig och vill ge oss en chans är du varmt välkommen att kontakta mig!

Jo, jag såg det. Och jag säger inte att du har fel utan något jag bara behöver lära vänja mig vid i moderna tider.

Man kanske skall ge det ett försök ändå. Visst tycker jag namn är viktigt för ens in-game identitet men samtidigt är känslan man får av andra viktigare. Jag lägger till dig på discord så tar vi ett snack där.

Väl mött!

2019-03-14 09:14
Skrivet av kLIMAX_:

Jo, jag såg det. Och jag säger inte att du har fel utan något jag bara behöver lära vänja mig vid i moderna tider.

Man kanske skall ge det ett försök ändå. Visst tycker jag namn är viktigt för ens in-game identitet men samtidigt är känslan man får av andra viktigare. Jag lägger till dig på discord så tar vi ett snack där.

Väl mött!

Absolut! Låter ju superbra. Vi hörs av i discord!:)

2019-03-16 03:08

Cirka 10 platser kvar nu sen är klanen fylld.

Hojta till vid intresse.

discord: jkke#1002

2019-03-16 06:20
Skrivet av jkketv:

Cirka 10 platser kvar nu sen är klanen fylld.

Hojta till vid intresse.

Finns det limit på hur många som får vara med i en klan alltså? Det är ju lite tramsigt kan jag tycka... vad är max?

2019-03-16 11:12
Skrivet av SaltyApple:

Finns det limit på hur många som får vara med i en klan alltså? Det är ju lite tramsigt kan jag tycka... vad är max?

Japp det finns det just nu, hoppas de ändrar maxgränsen i framtiden.

Maxgränsen just nu är på 50st så vi har ett par få platser kvar för den intresserade.

2019-03-16 11:58

Redigerat hur vi tar emot ansökningar & nya medlemmar. Nu räcker det att du joinar discord och följer informationen du får där & gör en kort ansökan till oss.

discord invite:

Kom ihåg, platserna börjar fyllas så är du sugen så tveka inte!
Vi hörs i discord.

/ Mvh jkketv

2019-03-17 14:14

över 50 medlemmar i vårat community och ökar aktivt. Joina oss & plocka din spot nu! vi erbjuder en organiserad, fokusinriktad & otroligt trevlig atmosfär inom våran klan.

ansök på våran discord!

2019-03-18 17:27

Då intresset är högt och våran community/klan med otroligt trivsam och trevlig atmosfär växer beslutade vi för att öppna upp en andra klan. Vi kommer ej att öppna upp en tredje så passa på att plocka din spot medans de finns tillgängliga

Anslut till våran discord för att joina: https://discord.gg/MHDYbWs

Vi kan erbjuda dig följande:
- En trevlig atmosfär
- Aktiva medlemmar
- En organiserad klan discord
- End game content
- Fokusinriktad spelmiljö

Hemsida: https://ufp-esports.weebly.com

Vid frågor eller dylikt går det även bra att kontakta mig på följande:

2019-03-19 11:06

Bump! Säkert fortfarande aktiva spelare för att expandera klanen. Se kontaktuppgifter i kommentaren ovan.

2019-03-20 10:14

Söker fortfarande. vill du vara med i en grym community med trevlig atmosfär tveka inte att kontakta oss nu!

Joina vår discord och ta en plats medans de finns tillgängliga!
Anslut till våran discord för att joina: https://discord.gg/MHDYbWs

Hoss oss och i våran organiserade division 2 klan kan vi erbjuda dig en plats i en ingame klan givetvis samt även en aktiv discord med ytterst trevligt atmosfär. I vår discord kan du få hjälp och tips som bland annat: Hitta exotiska vapen, builds, hemligheter gömda inom divison 2 & allt vad våra spelare hittar inom spelet.

Vi har exempelvis separata text kanaler anpassade för builds, guider, youtube videos, även en textkanal anpassad för den händige fotografen som tycker om att njuta av omgivningen och fånga den på bild i washington DC.

Eller du kanske undrar vart och hur man får tag i den där exotiska P90n, eller den exotiska deaglen?
De guiderna kan du hitta i våran discord tillsammans med massa annat smått och gott, och framför allt väldigt trevligt medlemmar!

Vi har en åldersgräns på +18 år.

2019-03-21 09:38

Söker fotfarande, passa på att ta din plats nu innan de tar slut!

2019-03-22 10:48

söker fortfarande!

2019-03-23 11:33

Still looking! Anslut till våran discord https://discord.gg/MHDYbWs vid intresse.

Platserna går åt så passa på att plocka er plats medans de finns tillgängliga.

igår 11:56

Söker sista platserna för att fylla upp den andra klanen! vårat community har just nu runt 80 medlemmar och växer. 20 platser to go sen stänger vi dörrarna för nu!

Join now while you can!

idag 11:23

bump - join while you can!

Sida 1 av 1