Se Jack Black spela Brütal Legend – starring Jack Black!

Robot
Se Jack Black spela Brütal Legend – starring Jack Black!

Eddie Riggs är "världens bästa roadie" för "världens sämsta heavy metal-band".

#bruta-legend, #jack-black, #stream


eld
Medlem

Ah, Ricky Berwick! <3

Mannen, tungan, legenden!

Medlem

Det var synd att dom knölade in RTS elementet i Brütal Legend, hade varit så mycket bättre utan den delen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Frilansare

@Zymac:
Ja det kändes krystat.

Medlem

Hmm, jag älskar Jack Black och jag älskar gaming, men jag tycker fan inte att detta är intressant att titta på. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför dock...

Medlem

Enda anledningen till att jag lirade Brütal var musiken ^^ Trasig och halvdassig RTS genomleds bara därför...

Medlem

@Dudinkalv: Om du kikar på hans övriga klipp på hans egna kanal så blir detta lite mer uppenbart. Han har gång på gång lovat gamingklipp men skyllt på diverse orsaker och gjort massa annat kul i sina videos. Att han äntligen spelar in ett klipp med gaming, och dessutom att det är ett spel där han själv har medverkat, blir därav lite extra kul.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

@Dudinkalv: Om du kikar på hans övriga klipp på hans egna kanal så blir detta lite mer uppenbart. Han har gång på gång lovat gamingklipp men skyllt på diverse orsaker och gjort massa annat kul i sina videos. Att han äntligen spelar in ett klipp med gaming, och dessutom att det är ett spel där han själv har medverkat, blir därav lite extra kul.

Ja jag har sett samtliga videor som han släppt, men jag håller fast vid det jag skrev. Det är helt enkelt väldigt okul och ointressant för mig. Måste vara något med sättet han gör det på.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Ja jag har sett samtliga videor som han släppt, men jag håller fast vid det jag skrev. Det är helt enkelt väldigt okul och ointressant för mig. Måste vara något med sättet han gör det på.

Är så ibland.
Jag älskar JB och Rage Kage men tycker deras Post-Apocalypto serie är dötrist.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Inaktiv
Skrivet av Dudinkalv:

Ja jag har sett samtliga videor som han släppt, men jag håller fast vid det jag skrev. Det är helt enkelt väldigt okul och ointressant för mig. Måste vara något med sättet han gör det på.

Tycker det känns lite forcerat och kanske inte helt äkta. Han ger publiken det som de vill ha, när iaf jag egentligen vill se Jack Black göra saker han själv tycker om att göra. Eller så är det bara jag som inte tycker spelet är så intressant.

Men han har ju faktiskt spelat i alla videos, om än flipper eller atari spel ☺


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar