Pegi skvallrar: Call of Duty: Modern Warfare 2-kampanjen får remaster

Robot
Pegi skvallrar: Call of Duty: Modern Warfare 2-kampanjen får remaster

Vi ser ut att få ännu en Modern Warfare-remaster.

#call-of-duty, #call-of-duty-modern-warfare-2


Medlem

Fan va nice! bästa cod som gjorts enligt mig.

Gnällkuk

Behåller de det kontroversiella flygplatsuppdraget? MW:2 är helt klart det CoD-spelet jag spelade överlägset mest och hade mest roligt med. Däremot känns remastered kampanj så där lockande om jag ska vara ärlig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Behåller de det kontroversiella flygplatsuppdraget?

De lär väl få skit oavsett, från olika håll.

Geeks Gaming

Med tanke på hur de gjorde med mw1 remastern så förväntar jag mig inget. Speciellt då mw2 är de spelet där CoD började gå ut för.

Kör man PC så är man speciellt illa ute då originalet va enbart p2p, inga riktiga servrar, inget anti-cheat, korkat lobby system och nog något av de sämsta netcoden i fps spelens historia.

På de så i remastern lär dom lägga till vid points. Lootboxar. Låsa original vapen med just CoD points.
Och sen får du betala de dubbla för original dlc'erna

Och tyvärr så är jag inte för singelplayern heller då det va första spelet där dom gick från att vara en soldat bland många till någon slags superhjälte.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Behåller de det kontroversiella flygplatsuppdraget?

Denna skandal måste jag ha glömt bort, vågar man fråga vad den handlade om?

Medlem
Skrivet av kaealy:

Denna skandal måste jag ha glömt bort, vågar man fråga vad den handlade om?

https://www.youtube.com/watch?v=G7vBol8wud0

---

Får hoppas uppdraget är kvar, det är ändå en del av spelet.

Medlem
Skrivet av Rasmous:

https://www.youtube.com/watch?v=G7vBol8wud0

---

Får hoppas uppdraget är kvar, det är ändå en del av spelet.

Ah just fan. Ja det finns säkert argument för båda sidor. Men tycker personligen att det ska vara kvar då det faktiskt framkallade lite känslor i en serie som annars är rätt hjärndöd vid sidan av atombomben och när man blir förrådd.

Skrivet av kaealy:

Ah just fan. Ja det finns säkert argument för båda sidor. Men tycker personligen att det ska vara kvar då det faktiskt framkallade lite känslor i en serie som annars är rätt hjärndöd vid sidan av atombomben och när man blir förrådd.

MW 2 var faktiskt väldigt atmosfäriskt under Washington uppdragen. Radiomeddelanderna man hör gör väldigt mycket.
https://www.youtube.com/watch?v=QV_C0G1KawU

Är väldigt mycket militärlingo, men det börjar lugnt och sansat för att bli mer kaosartat.

Geeks Gaming

Ge mig bara en CoD:UO eller CoD 2 Remaster Med community servrar och mod tools.

Medlem

Ja, det kan bli bra!


signatur

autograph

Medlem

Att storma Vita Huset med

i bakgrund va magiskt.

Avstängd

Gäsp. Skillnaderna mellan MW1 och MW1 Remaster var ju knappt märkbara.

Medlem
Medlem

Katastrof om man inte inkluderar multiplayerdelen 😔 är nog det spelet jag har mest online timmar i genom tiderna, förutom bf1942 😉

1
Skriv svar