Diablo Immortal är redan färdigt, enligt utvecklaren – release snart?

Medlem

varför så många NEJ?

"you all have phones right?" 😂

Medlem

Såklart det är redan färdigt, det är bara en reskin av en annan cash grab.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

eld
Medlem
Skrivet av IceMan:

hoppas skräpet failar hårt!
spela gör man på PC eller konsoll.
smsa och ringa gör man på telefon.
Detta är ett hån mot alla Diablo fans.
låt skräpet faila, så Blizz kan sparka folk och tänka om.

Wut, Diablo 3 kör ju redan på samma hårdvara som mobiler. Det är spelen det är fel på, inte mobilerna.

Medlem

Is this an out-of-season aprils fools joke?

Medlem
Skrivet av Troll1:

Är fan lite sugen ändå, har inte ett enda spel på mobilen för tillfället.

Det är för att vettiga människor spelar inte spel på mobilen. Det gör man på en PC. Därmed basta!

Medlem

Ska bli intressant att se hur mycket de tjänar på detta. Jag menar, med tanke på vad netease släpper, så kan man anta att det mer eller mindre är ett modifierat re-skin och inte kostat särskilt mycket att producera.

Tvivlar på att det går bra här i krokarna, men i mobilernas fäste däråt andra sidan jorden lär det väl knappast gå dåligt.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Åh ett kinesiskt mobilspel!

Andra saker som är ungefär lika lockande:

Slicka på en offentlig toastol.
Surströmmingskebab.
Weekend i Borås.

Hahaha!

Medlem

Som ett extremt stort fan av Diablo 1 & Diablo 2 så är både Diablo 3 och nu Immtortal två riktigt stora besvikelser från Blizzard.

Bara att inse Blizzards glory days är borta för länge sedan!


signatur

AYY LMAO

Avstängd
Skrivet av Moraxus:

Det är för att vettiga människor spelar inte spel på mobilen. Det gör man på en PC. Därmed basta!

Jag spelar spel på mobilen på tåget, etc.
PC hemma, naturligtvis.

Medlem

Åh, nog kommer jag testa det allt då jag förutsätter att det är gratis.Spelet ska väl finansieras med "gems" som allt annat skit som släpps mobilt? Det låter ju verkligen lovande att spelet redan är klart...speciellt eftersom Blizzard (som jag kände dem) brukade ta många långa år på sig att få ut en ny titel. Det här låter som något skit som är ihopknåpat på en kafferast (eller ett befintligt spel med nytt "skinn") som bara väntar på att få marknadsföras med Blizzards varumärke.

Det bästa är att jag, med de katastrofalt låga förväntningar jag har, helt OMÖJLIGT kan bli besviken. Så visst, klart jag kommer kolla på det.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Är man ett äkta Diablo-fan...

... så ser man fram emot Torchlight Frontiers mer än något I.P.-hållaren Blizzard Irvine via kinesiska Netease spottar ur sig. Torchlight-gänget består av många av de gamla utvecklarna. Där finns dessutom Matt Uelmen som gjorde den fantastiska, karaktäristiska musiken till D1/D2.

Sådeså!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Avstängd

I Asien kmr det troligen att sälja lika bra som "ris" medan många i Västvärlden kommer att bojkotta det.

Jag är nyfiken på hur rolig Catatombs blir i den kinesiska versionen med tanke på att det är olagligt enligt kinesisk lag att visa bilder på skelett. Vem ersätter Skeleton King?

Medlem

@StrongBad: Fanboy'ism, diablo 1 och 2 var mästerverk, 3an är inte och förmodligen inte detta heller.

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Det är för att vettiga människor spelar inte spel på mobilen. Det gör man på en PC. Därmed basta!

Men hur ska jag då kunna spela på jobbtoan?

Medlem
Skrivet av AplAy:

I Asien kmr det troligen att sälja lika bra som "ris" medan många i Västvärlden kommer att bojkotta det.

Jag är nyfiken på hur rolig Catatombs blir i den kinesiska versionen med tanke på att det är olagligt enligt kinesisk lag att visa bilder på skelett. Vem ersätter Skeleton King?

Är väl ett helt nytt spel, så då är det väl bara att undvika katakomber och skelett i allmänhet?

Medlem
Skrivet av kaealy:

Va i helvete, det där skämtar man inte ens om.

Nä, det ju som att svära i kyrkan. Aldrig att jag sätter min fot i den staden.. ja, eller, det är ju rätt trevligt med deras zoo å så iochförsej. Å dessutom borde väl Borås vara det perfekta stället att nynna på den omgjorda versionen av "new York" av Frank Sinatra som Galenskaparna gjorde kallad "Borås" 😉


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Va la förmodligen nästan klart redan vid blizzcon , va la kanske några grejer till o skinna om kvar..... Hur fn tänkte dom med Netease som dev....

Medlem

Hoppas *ingen* köper det.

Medlem

Vill jag spela något sätter jag mig vid PC:n.

Har inte spelat ett mobilspel sedan första Angry Birds för en hel del år sen och har absolut 0 intresse av att spela något på min mobil.

Medlem

Många gaming mobiler kommer snart som asus rog phone 2, razer kontrar säkert, sen Nubia 3 och black shark 2. Så när allt lanserat så tror jag det är redo att släppas

12
Skriv svar