CS:GO Majorslutspelet. Här är lagen

Skribent

ENCE gjorde det bra, men är egentligen aldrig nära att rucka på Astralis. I slutändan en välförtjänt vinst av Astralis som har en nivå som inget av de andra lagen når upp till.

Starkt också av Dupreeh att vara med och spela trots att hans pappa dog strax innan turneringen började, märktes på segerintervjun på scenen vad det betydde för honom att få vinna här.

Skägg.
10 Chambers

@Shadee: Tack för tråden! Inser varje gång jag kollar på CS i världsklass hur kul det är, men lyckas alltid glömma det till nästa vända. Ence mot Navi var fantastisk underhållning.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Shadee: Tack för tråden! Inser varje gång jag kollar på CS i världsklass hur kul det är, men lyckas alltid glömma det till nästa vända. Ence mot Navi var fantastisk underhållning.

Det var så lite så, får tacka tillbaka för uppmärksamheten ni på FZ gav genom att lyfta fram trådarna på framsidan 😊. Har funderat länge på att skriva lite om CS men aldrig kommit mig för innan. Få se om jag fortsätter, för lite intresse verkade det ju finnas i alla fall.

Jag ser nog på lite mer CS än jag skulle vilja erkänna 🙄, men bara turneringarna med de bästa lagen men stötvis blir det mycket ändå. Under vissa perioder känns det som om det är turnering varje vecka, kommande nu t.ex: WESG 11-17 mars, Blast Sao Paulo 22-23 mars och Starseries season 7 30 mars - 7 april. Alla är turneringar med flera av världens bästa lag och WESG har ett förstapris som är lika stort som i Valvesponsrade majors.

ENCE - NaVi var nog turnerings bästa match, men bästa enskilda karta skulle jag säga var MiBR - Astralis på Overpass.

12
Skriv svar