Testa Mutant Year Zero – demo släppt

Robot
Testa Mutant Year Zero – demo släppt
Gnällkuk

Topp! Varit lite sugen på det här spelet ett tag


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

MEG
Medlem

Bra med ett demo, lite tråkigt att man inte får göra en egen mutant samt att "skilldelen" mutationerna är väldigt sparsamma.


signatur

Death is only the beginning

Moderator | Testpilot
Skrivet av MEG:

Bra med ett demo, lite tråkigt att man inte får göra en egen mutant samt att "skilldelen" mutationerna är väldigt sparsamma.

Generellt så verkar folk vara eniga om att grunden i spelet är bra och att det finns enorm potential till en potentiell uppföljare. Får hoppas det du nämnde är något som kommer i nästa spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Fastnade aldrig för det här spelet, även om atmosfären och det grundläggande konceptet var lockande. Det kändes som att man var tvungen att smyga runt och lönnmörda fiender på ett väldigt förutbestämt sätt för att ens ha en chans.

Skribent
Skrivet av Jonny Myrén:

Fastnade aldrig för det här spelet, även om atmosfären och det grundläggande konceptet var lockande. Det kändes som att man var tvungen att smyga runt och lönnmörda fiender på ett väldigt förutbestämt sätt för att ens ha en chans.

Håller med här, och det är ett av spelen som jag verkligen vill gilla. Men kanske en uppföljare tightar till saker och drar in mig som t.ex. XCom gör.


signatur

"Writer and Fighter"

Ambassadör
Xbox

Det ingår också i Xbox Game Pass!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Topp! Varit lite sugen på det här spelet ett tag

Gillar du X-COMesqe spel, så kommer du troligtvis gilla detta Enbart ordvitsarna/versionerna på skyltarna gör det värt att spela genom det


signatur

I drank what?

Medlem

Det jag sett av spelet är helt klart lovande, har ju det på wishlisten.
Ett demo kan ju verkligen klargöra hur man vill göra, har börjat verkligen älska turordningsbaserade spel sedan XCOM: EU, den svenska touchen är ju säkert häftig för oss också .


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar