Boundless likt Minecraft? Gratis helg 23-24 februari

Boundless likt Minecraft? Gratis helg 23-24 februari

Hejsan!
Jag har spelat ett spel som heter Boundless de senaste 2 åren och spenderat mycket tid på spelet

Just är spelet gratis denna Helg 23-24 februari. Och vill ni testa det är det bara att följa länken nedan. Och 30% billigare på steam under dessa dagar.

Steam store

Jag skulle kunna rabbla upp en massa bra och dåliga saker om spelet men det känns lite onödigt just nu det är nog bättre att du testar själv.

Spelet är likt minecraft i det att det är voxel och sandbox spel. Men spelet är långt ifrån en klon av minecraft. Först av allt måste du förstå en stor skillnad är progression. Boundless är ett MMORPG, det vill säga att det tar tid att lvl up och ta dig fram i världen. Så tro inte att du kan börja spela och vara klar med spelet på en en dag eller vecka. För mig tog det ett par månader men då spelade jag ganska långsamt fram i min egen takt och det är något jag föreslår du gör också om du är intresserad av testa.

Jag föreslår även att Joina Portal seekers discord. Det är Min guild, en community som Hjälper alla i spelet och driver den mest pålitliga portal huben i spelet. Eller söka upp mig på Gorvidias Te alternativt finna mig på discord där mitt namn är VirresSs. Jag hjälper alltid nya spelare. det är bara att fråga.

Portal Seekers Discord

Lista med features:
Portals, prtaler mellan servrar, alla servrar i samma universum, dynamiskt växande värld baserat på spelare, event, crafting, player economy, allt byggt av spelare, leveling, chisel, pve, towns, protection system, rank system för städer.

Videos:

Medlem

Inte för att det är ett spel för mig men det uppskattas verkligen när andra kommer med inlägg om spel som normalt inte rapporteras om eller får nyheter publicerade.
Det verkar bra, en gång i livet hade jag nog kunnat sätta mig in i och spela men vem vet kanske i framtiden


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Releasehästryttare
Skribent

Suveränt tips. Ser helt klart intressant ut, speciellt om man vill ha lite mer "struktur" än i Minecraft.

Det är typ som minecraft med många olika moddar. som skapar ett mmorpg

1
Skriv svar