Community-helg på FZ!
In och snacka spel i forumet, starta trådar, omröstningar eller tipsa om nyheter.
Vill påpeka till samtliga medlemmar att jag finns tillgänglig för feedback om man nu vill starta egna mega-trådar. Skicka ett PM så besvarar jag meddelandet såfort jag har möjlighet.
Ni är bäst!
No u
Jag har en tråd på G, där omröstning kommer att vara en faktor.
En funktion jag gärna hade velat se är förmågan att dela upp ett inlägg i "collapsibles". Har svårt att förklara det med ord så jag ger ett exempel:
Hade också gärna sett möjligheten att, som trådskapare, kunna pinna inlägg. Dessa bör komma efter huvudinlägget men före övriga inlägg.
En funktion jag gärna hade velat se är förmågan att dela upp ett inlägg i "collapsibles". Har svårt att förklara det med ord så jag ger ett exempel:
Vi har i redsystemet, kanske går att porta.
Hade också gärna sett möjligheten att, som trådskapare, kunna pinna inlägg. Dessa bör komma efter huvudinlägget men före övriga inlägg.
I vilka fall tänker du att detta behövs?
I vilka fall tänker du att detta behövs?
Tänkte om man ställer en fråga så kan man pinna svaret.
Vi har i redsystemet, kanske går att porta.
Det hade varit riktigt nice
Det kanske inte är det mest eleganta sättet. Men en spoiler-taggar går att använda, det går även att sätta en rubrik på spoiler-taggen.
Skriver du detta får du resultatet nedan:
[spoiler=En fin rubrik]Dold text - hej hej, hemskt mycket hej[/spoiler]
Dold text - hej hej, hemskt mycket hej
Det kanske inte är det mest eleganta sättet. Men en spoiler-taggar går att använda, det går även att sätta en rubrik på spoiler-taggen.
Skriver du detta får du resultatet nedan:
[spoiler=En fin rubrik]Dold text - hej hej, hemskt mycket hej[/spoiler]
Dold text - hej hej, hemskt mycket hej
Bra idé, tack!