Respawns Titanfall-spinoff bekräftad, visas upp idag

Robot
Respawns Titanfall-spinoff bekräftad, visas upp idag

Vince Zampella lovat att avslöja allt om Apex Legends under en livestream.

#apex-legends, #respawn-entertainment, #titanfall


Medlem

Älskar ju Titanfall2 så detta ska ju kollas in noggrant, meck eller ej..

NuZ
Testpilot
Skrivet av Dolrak:

Älskar ju Titanfall2 så detta ska ju kollas in noggrant, meck eller ej..

Känner exakt likadant!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Wow! Detta blir mycket spännande!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Hoppas det släpps idag. Sjukt laddad.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hade varit roligt om det funnits 1-2 mechs på kartan med..men det kanske blir hur bra som helst utan!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fan jag som ska på hundkurs vid den tiden. Aja, vi får släppa lös hundarna och ha egen battle royale!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skägg.
10 Chambers

Jag är nyfiken men en sak jag tänkt på: jag älskade hela "springa på väggar"-akrobatiken som pilot i Titanfall men jag undrar hur våghalsig man vågar vara i ett Battle Royale-spel. I en vanlig match respawnar (höhö) man ju om den balla manövern misslyckas. Kommer man våga vara lika våghalsig när man bara har ett liv per omgång?


signatur
Medlem
Skrivet av Ankh:

Hade varit roligt om det funnits 1-2 mechs på kartan med..men det kanske blir hur bra som helst utan!

Även fast Respawn är under EA så tro eller ej så är de riktigt bra på att lyssna på sina fans. Finns behovet så finns även möjligheten. Det har hundratals timmar per Titanfall spel lärt mig


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Inaktiv

Ska bli kul. Håller tummarna för några titans med på sikt

Medlem

Har spelat så mycket Titanfall 2 sen release, dock slutat nu.
Tycker inte själva spelmekaniken funkar i Battle Royale, snabbt, riskabelt och väldigt mycket som bygger på hur bra man är på movement, bunnyhopp, air-strafe, wallruns osv osv osv.

Vill hellre se ett renodlat Titanfall 3 med bättre progression, fler titans, bättre customization på både piloter och titans.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem

Så dom plockar bort den ända saken som gör spelet lite annorlunda från alla andra fps där ute, korkat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag är nyfiken men en sak jag tänkt på: jag älskade hela "springa på väggar"-akrobatiken som pilot i Titanfall men jag undrar hur våghalsig man vågar vara i ett Battle Royale-spel. I en vanlig match respawnar (höhö) man ju om den balla manövern misslyckas. Kommer man våga vara lika våghalsig när man bara har ett liv per omgång?

Jag tror att Apex Legends blir väldigt taktiskt (höga byggnader & vinklar). Att de släpper spelet på en måndag enbart med hjälp av ett gäng Twitch-streamare är också intressant. Utebliven marknadsföring kan bero på att de inte har så stora förväntningar från början och att de förlitar sig på spridning genom att folk pratar om det. Fast samtidigt så känns namnet väldigt "ungt". Är målgruppen Fortnite-spelare som letar efter något mer vuxet (därför gratis)? Det ser ut som att många stora spelare från Fortnite har testat spelet. Dr Lupo, TSM Myth & Daequan.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Så dom plockar bort den ända saken som gör spelet lite annorlunda från alla andra fps där ute, korkat.

Om det blir Titans eller ej får vi nog avvakta med, dom uppgifter som har getts är ifrån en spelsession som var i somras om jag inte kommer ihåg The Quarterings senaste video om det helt fel, mycket kan ha hänt sedan dess. Vi får hålla tummarna helt enkelt!

Medlem

Hoppas verkligen på något intressant som man kan köra lite mer dagligen, då man inte kör något specifikt just nu.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kan bli hur bra som helst detta! Ser fram emot streamen


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hade varit roligt om det funnits 1-2 mechs på kartan med..men det kanske blir hur bra som helst utan!

Passande som airdrops.. 4-5 titans per match.
Absolut inte OP om man vet hur man tar ned en titan (om det är som i TF2).


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag är nyfiken men en sak jag tänkt på: jag älskade hela "springa på väggar"-akrobatiken som pilot i Titanfall men jag undrar hur våghalsig man vågar vara i ett Battle Royale-spel. I en vanlig match respawnar (höhö) man ju om den balla manövern misslyckas. Kommer man våga vara lika våghalsig när man bara har ett liv per omgång?

Har dem kvar rörelsemekaniken så behöver dem ha mycket vertikalt i banan.
Annars är det bara glidtacklingen kvar.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av kLIMAX_:

Även fast Respawn är under EA så tro eller ej så är de riktigt bra på att lyssna på sina fans. Finns behovet så finns även möjligheten. Det har hundratals timmar per Titanfall spel lärt mig

Låter ju bra.

Skrivet av bent toe:

Passande som airdrops.. 4-5 titans per match.
Absolut inte OP om man vet hur man tar ned en titan (om det är som i TF2).

Ja det är lite så jag menade. Är det inte många så är det nästan värre att sätta sig i en titan än att springa som infanterist


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Låter ju bra.

Ja det är lite så jag menade. Är det inte många så är det nästan värre att sätta sig i en titan än att springa som infanterist

Precis.
Vi får hålla tummarna att det blir så.
4 minuter kvar till reveal streama.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar