Upplev Resident Evil 2 Remake med fasta kameravinklar

Robot
Upplev Resident Evil 2 Remake med fasta kameravinklar
Medlem

GillarT! Känns lite läskigare tycker jag.

Medlem

Det där läget skulle varit med från början, i varje fall att välja i options, ger ännu mera nostalgikänsla.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Måste ha tagit en jävla tid att placera ut alla vinklar runt hela världen.

ELF
Medlem

"Unfortunately it's just a dream concept as of now. I'm simply using a free cam cheat table, manually composing each scene, and running Leon through them one by one. Not the easiest thing to do."

Inte för att jag riktigt förstår vad exakt det betyder. Men förstår att det verkligen bara är ett koncept.
Hoppas Capcom lägger till detta som en inställning. Är sugen på RE2 Remake, men samtidigt.... Hädelse


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Nej tack. Fasta kameravinklar får gärna stanna hemma i 90-talet. Personligen vill jag ha 3d där kameran följer efter huvudpersonen för bästa inlevelse.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Skribenten vet bevisligen inte vad uttrycket "het potatis" betyder...

Medlem

Hade varit härligt att kunna välja låsta vinklar i spelet när man känner för det. Själv gillar jag båda alternativen. Hade ju även varit grymt om de gjorde RE3 remaken och man kunde spela igenom remake-trilogin med låsta vinklar


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

1
Skriv svar