PS Plus i februari: Hitman, For Honor och 100 GB lagring

Robot
PS Plus i februari: Hitman, For Honor och 100 GB lagring

Tio gånger mer lagring till sparade spel.

#playstation, #ps-plus, #sony


Medlem

Jag har inte spelat Hitman på evigheter, är det värt att prova nu?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Backloggens befriare
Skrivet av Freakon:

Jag har inte spelat Hitman på evigheter, är det värt att prova nu?

Jag skulle svara: Absolut(ion)!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Jag skulle svara: Absolut(ion)!

Menar du då att det är värt att spela det som erbjuds nu, eller att jag borde spela Absolution?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Backloggens befriare
Skrivet av Freakon:

Menar du då att det är värt att spela det som erbjuds nu, eller att jag borde spela Absolution?

Jag hade riktigt kul med Absolution, men annars är det som erbjuds med PS plus som jag förstått det bra, även om jag inte spelat just det själv.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Jag hade riktigt kul med Absolution, men annars är det som erbjuds med PS plus som jag förstått det bra, även om jag inte spelat just det själv.

Finns Absolution på PS4?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

100GB cloud save, bästa nyheten.


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem
Medlem
Skrivet av Kruxarn:

100GB cloud save, bästa nyheten.

Kan du förklara varför för en icke insatt?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Kruxarn:

100GB cloud save, bästa nyheten.

Jag brukar då vara en power-user i de flesta fallen, men vad ska man med så mycket plats till? Jag rensar ibland för skojs skull, och tvekar på att många andra gör det. Kan finnas gamla saves från betor, alphas, spel man har sålt/inte spelar längre m.m som ligger på upp till 150mb. Men har alltid tänkt att 10gig är way mer än vad en dödlig skulle behöva. Trodde först nyheten innebar att man kunde lagra 1-2 spel i cloudet för 100GB, lol.

Medlem

Hitman spelen är väldigt bra. Från vilket datum är det tillgängligt?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Hitman spelen är väldigt bra. Från vilket datum är det tillgängligt?

Fan vad lat du är 😂

Medlem
Skrivet av Freakon:

Finns Absolution på PS4?

Ja, om du köper Hitman HD Enhanced Collection som släpptes 11:e januari så ingår både Absolution och Blood Money

Backloggens befriare
Skrivet av Freakon:

Finns Absolution på PS4?

Jag tror vi får lita på @twilek, jag lirade det på Xbox 360 jag!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Men har alltid tänkt att 10gig är way mer än vad en dödlig skulle behöva.

Personligen har jag ofta fått gått in och rensat pga platsbrist. Jag har flera spel där ett enskilt spels sparfiler tar mer än 500MB (Fallout 3, Witcher 3, FF XV, LBP 3 tex) och med tanke på att jag har över 350 spel till min ps4a så säger det sig själv att 10gig då inte räcker så långt

Medlem

Mitt utrymme tog slut häromdagen så detta vart bra nyheter

Medlem

Det påminner mig om när min far sa att en 9 gigabytes server var allt man någonsin skulle behöva.

Medlem

Ett tips angående Hitman:

Ladda hem Hitman 2 - Prologue (Gratis).

https://store.playstation.com/sv-se/product/EP3969-CUSA12414_...

Starta Hitman (1) och köp "Legacy Pack" (gratis) inne i spelet. En "remastrad" version av Hitman 1 är nu spelbar i Hitman 2 - Prologue.

Jag misstänker att denna licens även finns kvar om plus-abonnemanget upphör

Medlem

Så här mindre än ett år senare kan man konstatera att denna nyhet var fake. Visade sig att man endast kan ha 1000 filer i deras moln trots att de påstår att de höjt gränsen till 100Gb. Jag har 89 Gig ledigt men kan inte ladda upp några mer filer. Vilket skämt!

1
Skriv svar