Bioware: "Vi ber om ursäkt för helgens tekniska problem med Anthem"

Medlem

Ack Bioware.. vad har de gjort med dig? :/


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tycker det är tråkigt att folk ska prata skit och trasha ett spel som inte släppts än, hälften av alla som kommenterat nått om det här spelet har ingen aning om nått gällande spelet, dom har bara bestämt sig för att det är skit för att det är EA och för att Bioware inte gör ett singleplayer RPG, ge det en chans.

Medlem

@Gen: Ett ensamt 1080Ti räcker knappast för 4k...antagligen inte två heller. Körde lite Destiny 2 med dubbla 1080Ti när jag testpilotade Omen-datorn och det funkade väl ifall man inte har några som helst krav på hög FPS. Misstänker att Anthem kräver ännu mer, men jag har inte jämfört några siffror. Känner spontant att 4k-gaming inte är här riktigt än, och absolut inte med något i närheten av en rimlig prislapp.

Däremot kommer du jäkligt långt med ett 1080Ti (och även 1080 som mig) på en bra 1440p-skärm!

Gen
Medlem
Skrivet av Ender:

@Gen: Ett ensamt 1080Ti räcker knappast för 4k...antagligen inte två heller. Körde lite Destiny 2 med dubbla 1080Ti när jag testpilotade Omen-datorn och det funkade väl ifall man inte har några som helst krav på hög FPS. Misstänker att Anthem kräver ännu mer, men jag har inte jämfört några siffror. Känner spontant att 4k-gaming inte är här riktigt än, och absolut inte med något i närheten av en rimlig prislapp.

Däremot kommer du jäkligt långt med ett 1080Ti (och även 1080 som mig) på en bra 1440p-skärm!

Det beror ju på vilket spel och vilka inställningar. Eftersom jag inte har något val har jag varit tvungen att justera dem rätt så ordentligt och det går att få 4K/60FPS i flera spel utan att det ska se ut som bajs. Men visst, det går inte i alla spel (Shadow of the Tomb Raider, Anthem eller Metro Exodus är några exempel). Iofs spelar jag inte FPS vid TVn så Metro är skitsamma (köper det inte fören 2020 ändå) däremot har det fungerat okej att lira AC:Odyssey (även om min stackars CPU skriker på hjälp)

123
Skriv svar