Få men lysande betyg till efterlängtade Kingdom Hearts III

Robot
Få men lysande betyg till efterlängtade Kingdom Hearts III

Den långa väntan ser ut att betala sig.

#kingdom-hearts-iii, #square-enix


Medlem

Jag minns knappt något från de tidigare kh spelen men jag minns att jag älskade dem. Fast då var man en liten plupp också. Verkar ändå mysigt spel blir kanske ett köp lite senare

Medlem

Har aldrig lirat några av Kingdom Hearts titlarna. Är lite små intresserad av 3an nu som kommer. Verkar vara fin grafik och väldigt charmiga spelvärldar. Lite nojig att det ska vara för japanskt och tråkiga strider med endast hack & slash. Får se hur jag gör. Kommer ju så många andra bra spel nu under kort tid så kanske plockar upp denna i sommar till PS4.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

@CARTMAN: Det är ändå inte så japanskt så man kan tro utöver designen och UI osv.
Själva gameplay hade kunnat vara vilken actionpangare som helst med magi, abilites och EQ. Dodge/Roll etc
Är själv halvny till serien. Mkt positivt överraskad, men då är halvnostalgisk av Disney/Pixar filmerna + gillar Action rpg. Spelat genom det på egen hand på senare år då jag inte hade egen PS på den tiden. Var en Nintendo kind of guy back then.
Feta bossfajter är typ A och O i Kingdom Hearts.

1
Skriv svar