Så funkar den öppna världen i bikerapokalypsens Days Gone

Robot
Så funkar den öppna världen i bikerapokalypsens Days Gone

Leta soppa och bli uppäten av en björn.

#days-gone, #open-world, #ps4


Medlem

taggad som fan! det är såna här spel man är glad över att äga en ps4.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

taggad som fan! det är såna här spel man är glad över att äga en ps4.

Kan bara hålla med! Jag stod och velade mellan PS samt Xbox men som tur är så tog min sambo befälet och valde PS4 åt mig, riktigt tacksam för det idag med tanke på utbudet!

Och detta spelet tror jag kommer bli duktigt bra, hoppas bara att det lever upp till förväntningarna.

Medlem

För mig som spelar mest på PC och ville spela Halo och Forza var valet av Xbox en självklarhet i och med kompatibiliteten med Windows och game pass. Har inte varit så taggad på något PS exklusivt spel men blev dock sjukt sugen på detta, ser grymt coolt ut, Första gången jag skulle vilja äga en PS 4 också. Får väl spela detta på jobbets PS4 eller hoppas det kommer till PC.

Avstängd

Detta spel ser sjukt bra ut. Jag har då inte blivit besviken på något PS4 exklusivt spel hittills så tror inte jag blir det på detta heller.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Detta spel ser sjukt bra ut. Jag har då inte blivit besviken på något PS4 exklusivt spel hittills så tror inte jag blir det på detta heller.

Eller hur.. tänkte just säga samma sak!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Spontant så känns det som en mix av The Last of us och Fallout 4.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar