Tips på ps4-spel med co-op och vapenmanagement

Medlem
Tips på ps4-spel med co-op och vapenmanagement

Som rubriken lyder... Co-op och uppgradera/köpa vapen.

Exempel ifall man undrar vad jag menar kan vara Dead Nation, co-opläget i RE5 o dyl. Har testat Strange Brigade nu senast och det förekommer väl management men ganska platt sådan. Tacksam för tips!

Medlem

Alienation kanske?

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

Alienation kanske?

Utmärkt spel, något jag inte nämnde var att jag spelat många spel, men fortsätt gärna tipsa, något kanske man missat, plus att andra kan hitta bra spel.

Inaktiv

Alienation (uppföljare till Dead Nation), Helldivers, Nex Machina, The Division (tredjepersonsspel), Diablo 3...

Medlem
Skrivet av anon_326400:

Alienation (uppföljare till Dead Nation), Helldivers, Nex Machina, The Division (tredjepersonsspel), Diablo 3...

Aha visste inte att Nex Machina räknades in som ett sånt spel, tackar 👍

Medlem
Medlem
Skrivet av UggleMannen:

the division

Kul spel men är mer ute efter vapenmanagement som i Dead Nation, att köpa nya vapen och uppgraderingar för pengarna man samlat på sig.

Medlem

Finns inte så många andra än de som nämnts, men lägger till Dead Island, Dying Light och Hammerwatch. Har för mig det är lite i Lara Croft and the temple of osiris men kommer inge riktigt ihåg.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Finns inte så många andra än de som nämnts, men lägger till Dead Island, Dying Light och Hammerwatch. Har för mig det är lite i Lara Croft and the temple of osiris men kommer inge riktigt ihåg.

Tack för Hammerwatch, inte testat den 👍👍

Och nej finns alldeles för få spel med sådan mekanik, tycker det ger en hel extra dimension, som ett spel i spelet, när man tvingas göra val kring vapnena, t ex ska man köpa loss en smg eller välja en uppgradering till sin shotgun när pengarna bara räcker till det ena.

1
Skriv svar