Plåster på såren för Fallout 76-spelare - originalspelen gratis

Robot
Plåster på såren för Fallout 76-spelare - originalspelen gratis

Nu är den utlovade gåvan släppts, för alla som körde den skarpa pc-versionen under 2018.

#fallout, #fallout-2, #gratis


Medlem

lmao. det är ju också ett sätt. ge folk mer än 20 år gamla spel...

Fick alla de spelen gratis via gog.com för något år sedan redan...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem

Klen tröst om du frågar mig när man betalat AAA-pengar för ett ofärdigt koncept. Jag har ändå spenderat säkert 100 timmar i spelet, men är definitivt inte värt fullpris. Synd att bethesda gav det här projektet till sin mest oerfarna studio och sedan gjort bort sig gång på gång PR-mässigt.

Medlem

Känns som att ni hade denna nyheten för en kort tid sedan. Men bra för de som eventuellt missade den förra antar jag.

Medlem

Känns som att ett AAA-släpp där man ständigt känner sig tvingade att kompensera köparna inte är helt lyckat. Är väldigt frågande till varför storföretagens QA släpper igenom så mycket konstigheter som de gör. Men vad vet jag.

Medlem

Förra gången har jag för mig att det inte framgick att det måste vara pc-versionen.

Medlem

Typ... tack, men det fixar inte problemet med Fallout 76?

Medlem

@Jaasii: QA - Kvalitetssäkring, är tyvärr ett omodernt koncept (det kostar pengar nämligen) inom spelbranschen som gradvis har monterats ner och/eller outsourcats till 2:a eller till och med 3:e part istället för säkra att den egna produkten faktiskt håller de uppsatta kraven. Om de helt enkelt inte har tagits bort helt och hållet, vilket man misstänker när man ser spel som knappt känns klara för sin första betaversion... Just därför får vi kunder ofärdiga produkter likt Fallout 76!

Medlem

Har detta inte rapporterats om redan för någon vecka sedan?

EDIT: Jupp....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av offy:

Klen tröst om du frågar mig när man betalat AAA-pengar för ett ofärdigt koncept. Jag har ändå spenderat säkert 100 timmar i spelet, men är definitivt inte värt fullpris. Synd att bethesda gav det här projektet till sin mest oerfarna studio och sedan gjort bort sig gång på gång PR-mässigt.

100 timmar och du anser fortfarande inte att det är värt 500 kr? 5kr/timmen är väldigt billigt nöje. Och jag skulle ju aldrig lägga 100 timmar på ett spel som inte är ett av dom bästa någonsin.

Hur e det med spelet nu egentligen!?! E det fortfarande lika trasigt spel som folk ansåg innan?? Hur mycket har dom fixat och hur mycket har dom kvar att fixa?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Frilansare
Skrivet av Dunder:

Har detta inte rapporterats om redan för någon vecka sedan?

EDIT: Jupp....

Yes, men nu är "gåvan" live. Kunde varit tydligare, så skriver om lite. Tack!

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Hur e det med spelet nu egentligen!?! E det fortfarande lika trasigt spel som folk ansåg innan?? Hur mycket har dom fixat och hur mycket har dom kvar att fixa?

Mycket har fixats, mycket finns kvar att fixa. De största problemen är lösta, det är mycket färre krascher, de har lagt in push-to-talk, de har låst upp (eller höjt i alla fall) FPS och man kan nu ställa in FoV.

De behöver dock få in mer content, men jag gissar på att det kommer komma nu efter julledigheterna.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Äh, de skulle gjort re-masters på de tre spelen och släppt istället. Det ni!:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Skrivet av Dunder:

Mycket har fixats, mycket finns kvar att fixa. De största problemen är lösta, det är mycket färre krascher, de har lagt in push-to-talk, de har låst upp (eller höjt i alla fall) FPS och man kan nu ställa in FoV.

De behöver dock få in mer content, men jag gissar på att det kommer komma nu efter julledigheterna.

Tack för infon 👍


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Releasehästryttare
Medlem

Hur många av dom som köpt F76 har inte redan dom här spelen?

Och som flera redan påpekat; dom har funnits gratis tidigare, och reas stadigt ut för någon dollar.

Yay.

//LD

Medlem

Dom borde ha gett ut Fallout 4 och kanske något annat lite nyare spel. Sjukt giriga


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Hur många av dom som köpt F76 har inte redan dom här spelen?

Och som flera redan påpekat; dom har funnits gratis tidigare, och reas stadigt ut för någon dollar.

Yay.

//LD

Många av dom har inte funnits på konsol innan.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar