Betatesta Dice-grundarens online-strategi Batalj

Robot
Betatesta Dice-grundarens online-strategi Batalj
Medlem

Ser väldigt plottrigt ut, samt ser ut som regnbågen spydde på spelet. Pass. Samt, DICE folk. Extra pass.


signatur

I drank what?

Moderator | Testpilot

Det lilla jag testade på Dreamhack var kul så ska helt klart ge det här en chans.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag har svårt att förstå varför man skulle passa extra mycket för att det är folk som slutat på Dice? Har EA-hatet gått så långt att som arbetar i deras studios också är hatade nu?

Medlem

@phocuz: Helt orelaterat till EA och helt relaterat till DICE. Det är ett personligt val, baserat på hela BFV debaklet så efter det håller jag mig borta från DICE produkter, och är extra uppmärksam om folk varit i ledande positioner på DICE är inblandade.


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

@phocuz: Helt orelaterat till EA och helt relaterat till DICE. Det är ett personligt val, baserat på hela BFV debaklet så efter det håller jag mig borta från DICE produkter, och är extra uppmärksam om folk varit i ledande positioner på DICE är inblandade.

Sannolikheten är väl stor att denna person inte/knappt jobbat på BFV iom att hen startat egen studio.

Medlem

@anon_119148: Han har varit i en ledande position inom DICE.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

@grollo_92: Han har varit i en ledande position inom DICE.

Ja när DICE grundades för över 25 år sen, man får ju vara lagom långsint om man hänger upp sig på vad en person gjorde för ett kvarts sekel sedan


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Mirage:

@phocuz: Helt orelaterat till EA och helt relaterat till DICE. Det är ett personligt val, baserat på hela BFV debaklet så efter det håller jag mig borta från DICE produkter, och är extra uppmärksam om folk varit i ledande positioner på DICE är inblandade.

Hur var det nu, lika uppmärksam som att BFV inte har någon betald DLC?

Sugen jag blev på paj helt plötsligt.

Medlem

@k1ssk1ss: Vad har betald/obetald DLC med saken att göra?

The fanboiism is strong with this one.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

@k1ssk1ss: Vad har betald/obetald DLC med saken att göra?

The fanboiism is strong with this one.

Om den ändå levde upp till din ignorans.

1
Skriv svar