Årets spel 2018!

Medlem

Alla har rätt till sina uppfattningar naturligtvis. Det enda spelen på denna lista jag delar uppfattning om är Deadfire och two point hospital, även om det sista hamnar mycket längre ned. Resten finns inte med på årets top 50 för min del. Men smaken är som baken. Jag avskyr själv arkadiga action spel eller sådan mekanik i spel så det skalar bort en hel del trippel A nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ger er lista ett icke godkänt tyvärr

Bra feedback!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ger er lista ett icke godkänt tyvärr

skriv ner din topplista av spel ?

Medlem

Fy fan jag var så rädd PUBG skulle ligga på första plats men jag hade tur att GTA wild wild west tog första spoten.

En nice lista men inget jag kan hålla med om mest för att många av spelen med på listan har jag inte spelat alls så kan inte säga någonting om dom. Har bara spelat monster hunter,Forza horizon 4,BF5 dom kan jag säga jag gillar. Men som sagt listan är er och ingen annans sedan kan man ju tycka lika och olika.

Medlem
Skrivet av Janne-Loffe:

Bra lista men hade gärna sett Astro bot och Monster boy and the cursed kingdom på topp 10.

Söker man på sidan så hittar man inte ett knyst om Astro Bot, så de har högst troligt inte spelat det. Det är definitivt det bästa jag spelat på PS4 VR och plockar lätt en topp10-plats av alla spel jag spelat (och då är jag gammal och har spelat mycket ).

Medlem

Red Dead 2 var extremt bra, under en väldigt kort stund. Tröttnade på tok för snabbt, så jag har inte orkat spela klart det än.

Valde istället att kika på några genomspelningar på Youtube istället. Alla "cutscenes" och "storyn" var mer fängslande än själva spelet i sig.

Medlem

Ska ta och prova Dead Cells känner jag. Kul med såna här listor, när man kan hitta spel man aldrig hörttalas om, som troligtvis har ett högt spelvärde. Sen vilken plats spelen ska ha, det är ju väldigt svårt om man inte har spelat alla spelen och har nåt att säga till om.

Själv har jag mest spelat Cup Head, RDR2, Xcom 2, Two point hospital, Wolfenstein 2 (?). Hälften är väl inte ens släppta detta året. Och kan verkligen inte kalla mig för gamer.

Medlem

Men... Men.. Kingdom Come deliverance är ju awesome 😁

Medlem

Frostpunk och Spider man är två spel som jag vill spela! Kommer snart i min backlogg. Hoppas jag.......

Annars är jag nyfiken på Monster Hunter World men är osäker på om det är något för mig. Måste kolla in lite mer gameplay på spelet. Är upptagen med lite spel från steam rean just nu.


signatur

Infestissumam

Medlem

RDR 2 fattade jag aldrig. Extremt snyggt producerat men väldigt lite "spel". Min hund tyckte det var kul när man red. (A knapp, hålla sig vaken och "Kloppettikloppetiklopp"). Han hade sten koll på varje djur som kom fram. Men nä, RDR2 blev inte mitt spel. Inte ens top 20 hos mig.

Medlem

RDR2 förstår jag inte hypen över. slutade spela ganska snabbt, Spider-Man lika så. been there done that med alla Prototype och Infamous spel, har man spelat 1 har man spelat alla.

Personliga favoriten är nog Assassins Creed detta år eller Divinity 2.

12
Skriv svar