Xbox Games with Gold i januari: Celeste, Far Cry 2 och Lara Croft

Robot
Xbox Games with Gold i januari: Celeste, Far Cry 2 och Lara Croft

Både gamla och nya klassiker i årets första guldskörd.

#celeste, #far-cry-2, #xbox-games-with-gold, #xbox-one


Medlem

Bara dåliga spel alltså.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Far cry 2 är en av de bästa far cay by far jag har spelat! bästa FC Spel!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv
Skrivet av Blessus:

Far cry 2 är en av de bästa far cay by far jag har spelat! bästa FC Spel!

Vet ej om jag personligen kan utse något Far Cry som det bästa iom att de var under hela olika perioder i mitt liv men har så jävulskt många bra upplevelser från Far Cry 2. Det var sjukt snyggt och hade så många coola system man knappt sett tidigare i spel som gräsbränder, förstörbara växter med olika delar och spelvärlden var ganska cool också. Malarian och vapen som gick sönder kan man ju tycka vad man vill om men lite coolt ändå när vapnet jammar i stridens hetta så man tvingas kasta sig bakom ett skydd och fixa skiten

Medlem

Spelar inte så mycker online på Xboxen men det känns ändå som man får valuta för pengarna i och med games with gold. Betalde 399 kr för gold och det känns absolut som en helt ok deal.

Medlem

Fisk!

Skrivet av anon_119148:

Vet ej om jag personligen kan utse något Far Cry som det bästa iom att de var under hela olika perioder i mitt liv men har så jävulskt många bra upplevelser från Far Cry 2. Det var sjukt snyggt och hade så många coola system man knappt sett tidigare i spel som gräsbränder, förstörbara växter med olika delar och spelvärlden var ganska cool också. Malarian och vapen som gick sönder kan man ju tycka vad man vill om men lite coolt ändå när vapnet jammar i stridens hetta så man tvingas kasta sig bakom ett skydd och fixa skiten

Det som jag minns av spelet var att vaktposter alltid var bevakade trots att jag 5 minuter tidigare dödat varenda soldat där. Och om man skjöt på en sten mitt ute i öknen med något ljuddämpat hörde varenda beväpnad gubbe det och dök strax upp. Tycker inte det var någon vidare kul.
Men det var i alla fall snyggt för sin tid och verktyget för att göra banor hade jag kul med.

Medlem

FC2. Hade en några stora problem men fan vad skön stämning det kunde ha. Även om spelmekaniken blev bättre i uppföljarna saknar jag inlevelsen 2an hade. Bara sånt faktum att man hade kartan i handen och att vapenaffären skedde genom ett gammaldags datorinterface gjorde att man befann sig i världen till så mycket större grad än senare spel. Hade det bara haft lite bättre fast travel och icke-respawnande vaktposter så hade det nästan varit perfekt.

Medlem

Märkligt lågt betyg på Far Cry 2 från FZ, måste varit en dålig dag på jobbet.

Medlem

Far cry 2. Jäklar vilket spel! Lite synd med allt respawnande, men annars ett riktigt kanonspel enligt mig. Faktiskt enda far cry-spelet som jag klarat ut

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av cyprus:

Märkligt lågt betyg på Far Cry 2 från FZ, måste varit en dålig dag på jobbet.

Det var en väldigt polariserande titel när det släpptes, inte bara John som var besviken. Det är väl egentligen först på senare år som FC2 fått bättre rykte.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag kan säga att FC2 är så härlig upplevelse ibland gick bilen sönder då ick man mecka med bilen. I som handel hur det gick. Å sen gå till kyrkan för att få info? Å pass osv mins lite dåligt. Sen kunde olika factioner kriga med varadan. Jag kan ha fel har så svag mine. Men jag kan säga att det var en av det roligaste fc om intet bästa fc spel.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

@Gustav Höglund: Håller med om att FC2 var väldigt polariserande då. Sen är det väl främst vi som gillade spelet som sticker fram huvudet idag tio år senare. @cyprus Sen tycker jag inte man kan säga att någon måste haft en dålig dag för att man inte gillade ett visst spel. Det får det att låta som att alla skulle tycka om spelet i ett "nyktert/neutralt" tillstånd men som bekant är inte alla spel för alla.

Medlem

Celeste är ju asgrymt

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_119148:

@gh0glund: Håller med om att FC2 var väldigt polariserande då. Sen är det väl främst vi som gillade spelet som sticker fram huvudet idag tio år senare. @cyprus Sen tycker jag inte man kan säga att någon måste haft en dålig dag för att man inte gillade ett visst spel. Det får det att låta som att alla skulle tycka om spelet i ett "nyktert/neutralt" tillstånd men som bekant är inte alla spel för alla.

Sätt mig på att recensera ett valfritt sportspel och du skulle få se ett bottenbetyg som heter duga. Ett högst avvikande betyg jämfört med andra recensioner höjer alltid en varningsflagga. Sätt rätt person att recensera ett spel och låt även ytterligare en person ange omdöme om betyget är kontroversiellt.

1
Skriv svar