Releasehästryttare
Nya Hellboy

Så trailern för nya Hellboy släpptes idag .. och den ser ut att bli kul.

Medlem
Skrivet av Devan:

Så trailern för nya Hellboy släpptes idag .. och den ser ut att bli kul.

https://www.youtube.com/watch?v=WYz-EsjXrtQ

Ja... vet inte riktigt vad jag ska tycka. Allt försnack har handlat om att den ska bli mörkare och dra mot skräckhållet samt bli barnförbjuden. Den här trailern förmedlade inte direkt det, men ja... den ser kul ut.

Releasehästryttare

@Vamp: Om du säger det så får jag ta dig på dina ord, det enda jag hörde om filmen innan va att folk va upprörda att de bytte huvudskådespelare från gamla hellboy. (Ron Perlman)

Perlman är dock inte klar som skådespelare utan han är huvudsådis i en annan film som kommer nästa år.

Den ser dock inget kul ut.

Medlem

Ja, detta är inte alls vad jag förväntade mig. De sa ju att den skulle vara mörkare och mer "seriös" än de andra filmerna, på musiken i trailern och humorn så tar jag det helt tvärtom. Det är nog en ok popcorn-film, men inte mer än så.

Releasehästryttare

Tydligen skall den vara en av de sämsta filmerna på flera år.. Undvik!

ign 4/10
joblo 4/10
Angry joe "wtf did i just watch"

Medlem

Verkar luta åt en rental, haha

Tänkte se om de två första i alla fall.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Bra regissör till nya rullen, men filmstudion lade sig i, manus skrevs om och det blev en kalkon.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Releasehästryttare

Mm tänk om vi fått en ny film med Perlman istället, jag gillar ju det mesta vad el toro gör med så en 3e film hade ju varit betydligt bättre.

Medlem
Skrivet av Devan:

Mm tänk om vi fått en ny film med Perlman istället, jag gillar ju det mesta vad el toro gör med så en 3e film hade ju varit betydligt bättre.

https://media.giphy.com/media/MwOuiiTfWfWgM/giphy.gif

Hehe, jag läste om filmen tidigare att de skall ha tagit mer från serietidningen. Vet inte om filmen blev bättre eller sämre av det? Serietidningarna (om man tänker på hela Hellboy universumet) har ju MASSOR med saker man kan finna mtrl till filmer i. Men varför måste man göra filmer av allt som är suveränt i serietidningsform- $$$$$$$$$$$$$$$$$$. Serietidningarna är ett annat media!

1
Skriv svar