Speltidningen Level lägger ner

Inaktiv

@Thomas Petersson:

Du skriver så rätt, sen tror jag att i Sverige, är för många mediahus så inne i en dum idé, att "vi ska gå över till digital media".
Samma med bankerna här, som vill att vi ska bli kontantfria....

I USA, är fortfarande begreppet "cash is king" allenarådande, och tidningar och magasin säljs fortfarande där.

Vi har blivit lata, och många nästan skäms för att köpa papperstidningar, för det ska man inte göra, enligt mångas vänskapskrets.

Jag är gammal, 52, och digitala tidningar suger getpung, för det har blivit för många "clickbait" artiklar i alla dagstidningar och kvällstidningar.

TV-utbudet i Sverige måste stöpas om också, för vem f-n vill titta på föredettingar i diverse såpoperor?
Ska tv-tittaren betala för att TITTA på skiten? Nej, vi ska ha betalt! för alla skitfamiljesåpor som sänds!

Medlem
Skrivet av anon_326443:

TV-utbudet i Sverige måste stöpas om också, för vem f-n vill titta på föredettingar i diverse såpoperor?
Ska tv-tittaren betala för att TITTA på skiten? Nej, vi ska ha betalt! för alla skitfamiljesåpor som sänds!

Lite offtopic, men ändå...

Jag har själv nyligen sagt upp mitt TV abonnemang hos Comhem, eftersom jag tröttnade på att "betala för att titta på skiten".


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv

Obligatorisk public service-avgift (även efter döden) är anledning nog att flytta från Sverige.

123
Skriv svar