Battlefield V-uppdateringen Overture skulle släppas idag, här är trailern

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Tycker de ska ta bort möjlighet till scope på alla vapen utan sniper. Är ganska tröttsamt när till och med assaultfolket står med sina G41 och m1 och leker sniper istället för att göra nytta. De bör även begränsa sniper till 1 eller två per lag.

Jag skulle vilja ha grövre scope sway ju högre magnification man väljer. Finns ju knappt någon om någon alls just nu.

Medlem
Skrivet av DaddyCoolSwe:

Är gammal gubbe numera, och har svårt att hänga med i det (ibland) höga tempot. Har precis fått kläm på BF1, och hade hoppats på lite flash-backs från BF1942 nu, men som tur var blev det inte så.
Enda skiten jag sitter med är att en massa inställningar inte sparas, så jag måste titta på introt varenda j-a gång jag startar, samt ändra inställningarna. Jo jag har googlat och suttit med EA-support. Blir till att ominstallera Origin och därmed alla EA-spel.

Skrivet av bulleboss:

Finns lösning. Sitter med telefon på muggen just nu så orkar inte leta åt dig. Googla "settings not saving battlefield v" eller nåt. För mig var det nån .tmp fil som skulle raderas !

Jag hade samma problem både i betan och efter släpp av hela spelet. Detta funkade för mig:
https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/comment/12610...

Men jag högerklickade även på mappen och bockade ur "read-only" också, tror dock inte det var det som löste problemet.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av dannme:

@DAoG: medics har ju snabbare revive än icke-medic revive. IMO skulle medic bli OP ifall de får tillgång till bredare sortiment av vapen, med tanke på att de kan heala sig själva oändligt mkt. En väldigt vanlig anledning till att jag dör med andra klasser är för att mitt med-kit är förbrukat.

Jag vet att de återupplivar snabbare men fortfarande för långsamt. Under dessa 2-3 sekunder händer mycket.

Det spelar ingen roll om man kan heala sig själv när man blir skjuten av en shotgun I närstrid, av assaults vapen i midrange och snipers på lång räckvidd.

Medlem

Cmon you can do better than this DICE...
https://9gag.com/gag/a9Krwv1
"Battlefield V features jackets for British soldiers that say "FOR THE QUEEN" on the back.
Battlefield V takes place during WWII.
England had a king during WWII (King George VI). ~cvb"

Maybe they meant Freddie Mercury.

Remember that they also put Tiger (not the early one) in Africa 1941 during the first Nazi invasion on Africa. But the first and early Tiger tank was made in 1942-1943 during Britain and US invasion on Africa.


signatur

autograph

12
Skriv svar