FZ:s julkalender 2018!

Robot
FZ:s julkalender 2018!

24 hårda hårdvaruklappar väntar.

#julkalendern-2018


Inaktiv

Ser fram emot detta Men varför är bilden så suddig? Är det bara för mig?

jbx
Medlem

Skoj!!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Gnällkuk

Fan, redan 1:a december imorgon (lätt ångest). Vem fan är det som kör egentligen?!
Kul med kalendern dock! :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av anon_119148:

Ser fram emot detta Men varför är bilden så suddig? Är det bara för mig?

Enhance!

Det är inte bara för dig, jag ska försöka leta fram en mer högupplöst version.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Är det FZs julkalender eller är det Geeks julkalender - Alltså, kommer det vara samma tävlingar/erbjudanden som på Sweclockers, eller kör ni varsin?

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Enhance!

Det är inte bara för dig, jag ska försöka leta fram en mer högupplöst version.

Jag försökte putsa glasögonen men insåg att jag inte har några. #windex-i-ögat

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Är det FZs julkalender eller är det Geeks julkalender - Alltså, kommer det vara samma tävlingar/erbjudanden som på Sweclockers, eller kör ni varsin?

De är separata i år! Förvänta er gott om tävlingar med anknytning till FZ, redaktionen och våra gemensamma upptåg det senaste året, fina priser och erbjudanden.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Lucka 1 = alla som är inloggade på fz under dygnet blir bjudna av FZ på Resident Evil 2 remake, då säger vi så..fan va bussigt FZ!!


signatur

Game long and prosper

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Gustav Höglund:

De är separata i år! Förvänta er gott om tävlingar med anknytning till FZ, redaktionen och våra gemensamma upptåg det senaste året, fina priser och erbjudanden.

Fasiken vad skoj! Mycket roligare när det är FZ-relaterat i högre grad. God jul!


signatur

Jump in.

Gen
Medlem
Citat:

...välkända namn som Webhallen, Netgear, Kingston, Gandalf, AOC, HP, MSI med flera...

Medlem

Äntligen!


signatur

Meep!

Medlem

Äntligen!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

De är separata i år! Förvänta er gott om tävlingar med anknytning till FZ, redaktionen och våra gemensamma upptåg det senaste året, fina priser och erbjudanden.

Mycket trevligt!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Den här tråden är nu länkad till alla nyheter om dagens lucka! Vi tyckte att det vore trevligt med ett ställe att diskutera julkalendern på.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Kanske bara är jag, men blir irriterad på den där Facebook-popupen när man skickar in sitt bidrag.

Backloggens befriare
Skrivet av Bennii:

Kanske bara är jag, men blir irriterad på den där Facebook-popupen när man skickar in sitt bidrag.

Vi är minst två


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Bennii:

Kanske bara är jag, men blir irriterad på den där Facebook-popupen när man skickar in sitt bidrag.

Skrivet av keffkebab:

Vi är minst två

Vi är minst tre

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Kanske bara är jag, men blir irriterad på den där Facebook-popupen när man skickar in sitt bidrag.

Vi ska kolla på det!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Rolig fråga på lucka #1, mer sånt!

Medlem

Första gången jag vunnit något här på FZ (lucka #1)! När jag såg frågan så var jag bara tvungen att delta.

Lycka till allihopa på resten av luckorna!

Backloggens befriare
Skrivet av caene:

Första gången jag vunnit något här på FZ (lucka #1)! När jag såg frågan så var jag bara tvungen att delta.

Lycka till allihopa på resten av luckorna!

Grattis!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

En fråga, jag såg att luckan var öppen till 12 dagen efter, jag undrar om man ska lämna in före 00 dagen luckan öppnar eller kan man lämna in på förmiddagen dagen efter?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Jokobib_Bob:

En fråga, jag såg att luckan var öppen till 12 dagen efter, jag undrar om man ska lämna in före 00 dagen luckan öppnar eller kan man lämna in på förmiddagen dagen efter?

Tävlingarna är öppna i 24 timmar efter att luckorna öppnas.

Du kan alltså lämna in ett bidrag för dagens lucka fram till 11:59 imorgon.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

@Gustav Höglund: Tack för svar

Inaktiv

Kul tävling! QVÄJK!

Medlem

Alltså måste man ha facebook för att tävla? Kom upp ett meddelande efteråt att sidan kräver facebook. Inte bra där... Vi som inte har fb då? Kommer aldrig skaffa heller

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av robbis:

Alltså måste man ha facebook för att tävla? Kom upp ett meddelande efteråt att sidan kräver facebook. Inte bra där... Vi som inte har fb då? Kommer aldrig skaffa heller

Nej, det måste man som tur är inte! Ditt bidrag skickas in som vanligt även om du inte har Facebook, det är en popup efteråt om att dela inlägget om tävlingen där.

Som jag skrev tidigare ska vi kolla på om den måste vara där.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Nej, det måste man som tur är inte! Ditt bidrag skickas in som vanligt även om du inte har Facebook, det är en popup efteråt om att dela inlägget om tävlingen där.

Som jag skrev tidigare ska vi kolla på om den måste vara där.

Vilken tur. Facebook är djävulens påfund

Medlem
Skrivet av robbis:

Vilken tur. Facebook är djävulens påfund

Nästa år lanseras både FaZebook och FZs virtuella valuta. Stay tuned!

123
Skriv svar