Bethesda om Fallout 76: "Miljoner av er spelar det och spelar också mycket"

eld
Medlem
Skrivet av Morti:

Såg denna videon med Steve Jobs för ett tag sedan, varje gång jag läser om sånt här så tänker på jag det han säger, kan tänka mig att det händer för många stora företag. Även i spelbranchen

https://www.youtube.com/watch?v=fuZ6ypueK8M

Det stämmer otroligt bra!

Medlem

En till skönhet jag hittade

Btw, om ni accepterar dom där värdelösa 500 atoms så stänger ni ut möjligheten att t.ex. stämma eller få tillbaka pengarna för du har accepterat en "deal" av dem


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

En till skönhet jag hittade
https://i.imgur.com/mRUcA0o.jpg

Btw, om ni accepterar dom där värdelösa 500 atoms så stänger ni ut möjligheten att t.ex. stämma eller få tillbaka pengarna för du har accepterat en "deal" av dem

Allt detta snack om att stämma lol.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Bethesda har varit påväg neråt sedan Fallout 3. Efter det har dom blivit latare och pengahungrigare med varje release som använder en utdaterad, oförsvaligt buggig motor och progressivt mindre komplexa RPG element. I bästa fall har spelen varit ett steg fram, två steg bak eller som i detta fallet: En total jävla faceplant.
Det faktum att dom kommer fortsätta använda Creation Engine för ES6 och Starfield lämnar mig med väldigt lite förhoppningar för företagets framtid.

Medlem

Helt ärligt nu, hur bra är deras spel..Egentligen om man ser tillbaka på det? Story är dem bra på. Men i övrigt? Helt ärligt nu..

Medlem
Skrivet av Greenz:

Helt ärligt nu, hur bra är deras spel..Egentligen om man ser tillbaka på det? Story är dem bra på. Men i övrigt? Helt ärligt nu..

Har varit mina favoritspel, typ.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Helt ärligt nu, hur bra är deras spel..Egentligen om man ser tillbaka på det? Story är dem bra på. Men i övrigt? Helt ärligt nu..

Grejen är att allt deras bullshit har kunnat fixas av mods hittills. Utan mods? Erm... EA here we come!

Medlem
Skrivet av Juel91:

Bethesda har varit påväg neråt sedan Fallout 3. Efter det har dom blivit latare och pengahungrigare med varje release som använder en utdaterad, oförsvaligt buggig motor och progressivt mindre komplexa RPG element. I bästa fall har spelen varit ett steg fram, två steg bak eller som i detta fallet: En total jävla faceplant.
Det faktum att dom kommer fortsätta använda Creation Engine för ES6 och Starfield lämnar mig med väldigt lite förhoppningar för företagets framtid.

Spelar ingen roll vilken "engine" de använder. En "engine" är bara en hopslagen term av olika system. De kan fixa det mesta inom sitt system om de är villiga att lägga ner tid och kostnad på det.

Tyvärr verkar det som att den tid de är villiga att lägga ner är 20 minuter, och kostnaden är vad som slumpvis utvald på gatan utanför McDonalds vill ha per timme.

Vad de BORDE göra är att låta sina experter få ett år på sig att fixa koden och sedan utbilda resten av företaget i hur "Creation Engince Mark X.X" fungerar.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Helt ärligt nu, hur bra är deras spel..Egentligen om man ser tillbaka på det? Story är dem bra på. Men i övrigt? Helt ärligt nu..

Det jag har spelet är på många sätt mästerverk. Friheten och fysiken får att världen känns levande på ett sätt som inga andra, tyvärr, konkurrerar med.

Gick från Witcher 3, som är ett helt fantastiskt spel på många sätt, till en ny genomspelning av Fallout 4 och kände mig fri på ett sätt som Witcher 3 aldrig gav mig. Samma sak med Skyrim. Gör vad du vill, var vem du vill.

Det enda jag har spelat som är jämlikt och flera gånger faktiskt överträffar detta är BOTW.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Fallout RIP

Mitt liv är förstört!!!

12
Skriv svar