Manusförfattaren bakom Black Panther skriver (nästa!) Call of Duty-film

Robot
Manusförfattaren bakom Black Panther skriver (nästa!) Call of Duty-film

Och då har vi inte ens sett första filmen ännu.

#activision, #call-of-duty


Gen
Medlem

En film per år precis som spelen? Jag kan knappt bärga mig...

Medlem

What? känns som att man släpper en film först innan man jobbar på uppföljaren, men kanske är smart att man släpper uppföljaren först och sen orginalet? CoD2: XYZ (2019) CoD: XYZ (2021)?


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

Varför väljer man att göra en film av just CoD?
Kan ju inte bli annat än generisk eller tänker jag fel?

Medlem

Black Panther var ju värre än skräp så jag förstår att Call of Duty är som det är och kommer bli...! Ja det är min enkla åsikt och tänker inte specificera...

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Varför väljer man att göra en film av just CoD?
Kan ju inte bli annat än generisk eller tänker jag fel?

Håller med. Man borde kunna ta vilken medioker krigsfilm som helst och kalla den CoD. Space Invaders har mer karaktär än den serien, undantaget Infinite Warfare men det spelet är det tydligen meningen att man ska hata av någon anledning.

FM-guru
F.d. Sisyr

Då kan vi väl säkert anta att om CoD mot all förmodan blir en bra film så är det inte tack vare manuset.

Avstängd

COD är skräp. Black Panther var skräp.

Minus & Minus = Plus. Conclusion; Filmen blir grym?

Medlem

Battlefield fans everywhere 🙄

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Varför väljer man att göra en film av just CoD?
Kan ju inte bli annat än generisk eller tänker jag fel?

Cod säljer bra därför använder de namnet för att sälja filmer också. Fungerar ju likadant med ex tombraider. Eller böcker som blir film. Har man redan fans som gillar spelen/boken kommer de med stor sannolikhet se filmen trots att den är av låg kvalitet.

Nu har jag inte köpt Cod på några år men storyn i enspelarläget tyckte jag om i mw 123, waw och första black OPS.

Medlem

black panther var ju en av dom om inte Den sämsta filmen av sådan sort som någonsin gjorts


signatur

//monster

1
Skriv svar