Onsdags-streamen: Kommer Jocke skita knäck eller gubbsucka ljudligt?

Robot
Onsdags-streamen: Kommer Jocke skita knäck eller gubbsucka ljudligt?

Det står klart: en gammal skräckis tar hem dagens streamomröstning. Är Layers of Fear ett modernt Silent Hill, eller mest meh? Start 13:00!

#layers-of-fear, #onsdags-stream


Tråddemonen
Testpilot

Haha tvekade Calle på att spela skräck Jocke?

Frilansare

Nä men vi kom nog fram till att det blir mer effektfullt om man kör själv, och jag var lite sugen!

Tråddemonen
Testpilot

@Joakim Bennet: Kul med lite entusiasm från din sida, jag kan varmt rekommendera spelet. Hoppas att du finner det underhållande!

Medlem

Kan säga här och nu att det inte ens är i närheten av att klassas som ett modernt Silent Hill xD
Sorry to disapoint


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tycker det var en trevlig stream ändå. Även om kanske frustrationen vid Ouija-brädet förstörde spelet, eller vad man tycker om spelet rättare sagt. Efter det var spelet inte tillräckligt bra för att "ta igen" det som vart förlorat i intresse.

(I alla fall som jag kände det, vet inte vad ni tycker.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tydligen är Ouija-rummet bara en extragrej som kommer fram vid Halloween och är kvar ett tag, och man kan bara ut genom att skriva "end", vilket tar en tillbaka till huvudmenyn. Hittade själv aldrig rummet innan slutet av oktober.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Grejen med Ouija är väl ändå att man ställer frågor till andar? Söker kontakt från andra sidan och ofta släpper ut något ondskefullt... enligt alla skräckfilmer som någonsin haft det temat ^_^


signatur

/ Shuburn

1
Skriv svar