Efter apokalypsen-rökaren Days Gone försenas

Robot
Efter apokalypsen-rökaren Days Gone försenas

Bikers och infekterade får vänta till april.

#days-gone, #försening, #playstation


Medlem

Inga problem för min del, inköpslistan är stor som den är redan och lite extra puts skadar aldrig...

Medlem

Bra. Folk som sett det har ju inte gått därifrån med ett positivt intryck. Vi behöver fler bra spel, så förhoppningsvis gör de något med den extra tiden.

Medlem

"Sagan om bikern och de infekterade" hade varit en utmärkt svensk översättning av titeln för 30 år sen. Well played Bennet!

Medlem

Vad synd då denna titel är något jag ser fram emot. Men det hade blivit slarvsylta samma dag som Anthem och Metro: Exodus.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

KoP
Medlem

Försening #2. För det har ju redan skjutits upp en gång tidigare. :/

Medlem

Hellre försening och bättre gameplay en söndrig gameplay och on time release.

Ser fram emot detta i april!


signatur

I drank what?

Medlem

Hade glömt att detta spel existerade. Känns som att sony utannonserade detta alldeles för tidigt.

Medlem

Helt rätt, hade inte överlevt annars. Då hinner dom finslipa allt och kan förhoppningsvis bevisa att det är ett bra spel för många är kritiska till det.

Medlem

Aj aj. Undrar hur de då tänker göra med resten av 2019 stora titlar från Sony. E3 Line up:en.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Aj aj. Undrar hur de då tänker göra med resten av 2019 stora titlar från Sony. E3 Line up:en.

Vad är problemet menar du?

Sony har ju inte direkt haft några problem med att släppa stora hyllade spel de senaste åren?

Medlem
Skrivet av Margy:

Vad är problemet menar du?

Sony har ju inte direkt haft några problem med att släppa stora hyllade spel de senaste åren?

Sony har ca 5 månader på sig att släppa. The Last Of US 2. Death Stranding och Ghost of Tsuschima (stavningen där). Sony har aldrig haft stora spel släpp från typ oktober och till slutet av året. För då kommer alla andra stora spel.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Sony har ca 5 månader på sig att släppa. The Last Of US 2. Death Stranding och Ghost of Tsuschima (stavningen där). Sony har aldrig haft stora spel släpp från typ oktober och till slutet av året. För då kommer alla andra stora spel.

Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Vad händer om fem månader? Varför har man fem månader på sig att släppa dessa spel?

Medlem

@Margy. Jag låter Rand al Thor 19 förklara. (Youtube).

Fast personligen tror jag inte att nån av Sony's 2019 lista kommer 2019, resterande E3 Line up. Varken TLOU2, Death Stranding eller Ghost of Tsuschima känns lagom färdigt. Jag blir glatt överraskad.

Jag menar att det känns som om att denna försening gör att dem inte kan få ut resten nästa år.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

@Margy. Jag låter Rand al Thor 19 förklara. (Youtube).

Ska jag titta på någon Youtubers videor i förhoppningen att jag kanske ska få reda på vad du menar?

Tala klarspråk istället - varför har de fem månader på sig att få ut en bunt med spel?

Avstängd
Skrivet av Margy:

Ska jag titta på någon Youtubers videor i förhoppningen att jag kanske ska få reda på vad du menar?

Tala klarspråk istället - varför har de fem månader på sig att få ut en bunt med spel?

Du kommer tyvärr aldrig få någon förklaring tror jag.

Att kolla YouTube videon han ger som exempel lär absolut inte hjälpa heller då det bara är Xbox fanboy svammel, samma skit som colteastwood och crapgamer. Tyvärr så tror Freeman på allt vad dessa personer säger och tolkar deras utlåtanden som officiella.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

1
Skriv svar