Inför Red Dead Redemption 2: här är hela storyn från första spelet

Robot
Inför Red Dead Redemption 2: här är hela storyn från första spelet

Youtube levererar en fin sammansättning av alla filmsekvenser från originalet.

#red-dead-redemption


Medlem

Jag tänker dra upp min 360 och lira om ettan innan jag kör tvåan

Medlem

Jag tänker dra igenom det igen på XO. Och har man en XOX så kör man det i Native 4k.

Medlem

Ettan blev sjukt långdraget en bit in, så sätter mig hellre med dessa videos än att spela om spelet


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Tråddemonen
Testpilot

Avfyrningstrailern

Medlem

Jikes, 6timmar. Finns det ingen kortare
Bra initativ, får se om man pallar. Lirar hellre själv men bra alternativ.

Medlem

känns lite onödigt, ettan utspelar sig ju efter tvåan liksom.

Testpilot

Spelade klart första RDR förra sommaren (2017 alltså) för första gången. Håller fortfarande men låg fps och sådär kontroller är något som var ett hinder ibland. Klarade Undead Nightmare i helgen faktiskt, skönt att vara mätt på RDR nu när tvåan kommer ut så jag kan fokusera på annat!

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Spelade klart första RDR förra sommaren (2017 alltså) för första gången. Håller fortfarande men låg fps och sådär kontroller är något som var ett hinder ibland. Klarade Undead Nightmare i helgen faktiskt, skönt att vara mätt på RDR nu när tvåan kommer ut så jag kan fokusera på annat!

Kontrollerna i Redemption är dock ett klart lyft över kontrollerna i GTA4. Det spelet kändes omöjligt att spela efter att jag suttit med Redemption. Lite synd faktiskt för jag gillade GTA4 (trots brist på checkpoints och klumpiga kontroller).

Testpilot
Skrivet av androsynth:

Kontrollerna i Redemption är dock ett klart lyft över kontrollerna i GTA4. Det spelet kändes omöjligt att spela efter att jag suttit med Redemption. Lite synd faktiskt för jag gillade GTA4 (trots brist på checkpoints och klumpiga kontroller).

Ok, har aldrig spelat GTA IV eftersom PC porten ska vara så dålig och RDR är nog en bättre serie för mig.

1
Skriv svar