Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor

Sida 101 av 101
2020-01-11 13:00

Bra jobbat alla i tråden!

2020-01-11 15:21

Största tråden på FZ genom tiderna?
Nog för att denna tråden varit en "chatt" i många omgångar så är det enda rätt imponerande för att vara en tråd om ett spel.
Tror vad lyssnar du på just nu eller nått sånt ligger tätt efter.

2020-01-11 18:04

Fasen vad härligt! Trodde aldrig att tråden skulle nå 3000! Grymt jobbat allesammans 🎉🎉🎉

2020-01-11 18:21
Skrivet av Zimpan:

Fasen vad härligt! Trodde aldrig att tråden skulle nå 3000! Grymt jobbat allesammans 🎉🎉🎉

Det som är mest imponerande är väl att det tagit förhållandevis kort tid också. Även om det varit lite "chattigt" (😜) ibland.

2020-01-11 19:40

Jag har en fråga om en Bounty! Jag trodde jag hade gjort slut på alla bounty-uppdrag men så hittade jag en som heter Herman Zizendorf i Blackwater men jag får aldrig en markering på kartan var han befinner sig. Så hur aktiverar jag den?

Edit: Det löste sig, han verkar dyka upp på nätterna.

2020-01-12 07:49
Skrivet av Zontos:

Jag har en fråga om en Bounty! Jag trodde jag hade gjort slut på alla bounty-uppdrag men så hittade jag en som heter Herman Zizendorf i Blackwater men jag får aldrig en markering på kartan var han befinner sig. Så hur aktiverar jag den?

Edit: Det löste sig, han verkar dyka upp på nätterna.

Japp exakt, han dyker upp på nätterna. Man ska fånga honom när han är och stjäl grejer.

2020-01-13 10:01

En allmän fråga om onlinedelen.
Jag har kört klart storyn och har varit inne och sniffat på onlinedelen.
I skrivande stund är jag lvl 20 där men redan "mätt". Är det så enkelt att online är en tunn soppa och enda sättet att göra den mustig är att hitta andra att spela med och på så viss göra onlinedelen underhållande?

P.S. jag är trader och bountyhunter men det är ett "rince repeat" som fort blir gammalt för mig. D.S

2020-01-13 10:31
Skrivet av Nizze Najs:

I skrivande stund är jag lvl 20 där men redan "mätt". Är det så enkelt att online är en tunn soppa och enda sättet att göra den mustig är att hitta andra att spela med och på så viss göra onlinedelen underhållande?

P.S. jag är trader och bountyhunter men det är ett "rince repeat" som fort blir gammalt för mig. D.S

Upplever detsamma.

Är rank 71, rank 20 i alla tre roller förutom Moonshiner.

Finner ingen anledning att skaffa cash, guld eller något annat. Har redan allt jag vill ha på så sätt. 10 ggr mer innehållsfattigt än vad GTAO var i början.

Men håller tummarna att Rockstar har enorma planer, men känns inte som det just nu.

2020-01-13 14:04
Skrivet av Nizze Najs:

Så är det. Rockstart har en hel del att lägga till uppdatera.
Just nu är det mest kul att köra det met polare och göra vissa saker samt collector rundor, men överlag är det mycket "rince and repeat".
De skulle kunna lägga till enkla saker i ens camp, mer ändringar och interaktion samt fler saker att göra i varje profession med fler levels där det inte bara är "hämta/lämna".
Story delen i online är ruskigt kort och den borde man satsa mycket mer på kan jag tycka.

Som ovan sa, GTAO har mycket mer känns det som och då är den kartan mycket mindre.

2020-01-20 09:38

Kört spelet ett bra tag nu och lite smått tröttnat, men se där. Det blixtrar till med riktig myskänsla trots allt.

Då man avslutat kapitel 5 och rider tillbaka till lägret så startar den bästa musiken i spelet (hittills) och man får riktigt bra myskänsla då allt passar ihop under ridturen tillbaka.

OBS! Mild spoiler: Lyssna inte på låten innan du kommit till denna del av spelet då det kan ju förstöra känslan.

Det är få spel som kan få in den känslan då spelets story och musiken är samstämmig och man bara njuter.

2020-01-20 14:03

Hej alla.. Jag lirar rdr 2 på XOne. Imorgon ska ju dom nya vapnen komma till story mode (LeMat, Litchfield repeater osv.)

När och hur kan jag låsa upp dessa? Någon som vet?
Tack på förhand.

2020-01-20 16:27
Skrivet av 20LEGEND:

Hej alla.. Jag lirar rdr 2 på XOne. Imorgon ska ju dom nya vapnen komma till story mode (LeMat, Litchfield repeater osv.)

När och hur kan jag låsa upp dessa? Någon som vet?
Tack på förhand.

Dom har funnits på PS4 ett bra tag.

Men du köper dom bara i affärer, så enkelt är det.

Nya hästarna som kommit måste man fånga dock.

2020-01-20 16:30
Skrivet av breahl:

Dom har funnits på PS4 ett bra tag.

Men du köper dom bara i affärer, så enkelt är det.

Nya hästarna som kommit måste man fånga dock.

Haha jag vet. Har varit en jäädra pina att vänta på alla nya vapen osv.
Men jag har läst kommentarer på vissa youtubevideos att vapnen låser man upp i chapter 4? Stämmer det?

2020-01-20 16:56
Skrivet av 20LEGEND:

Haha jag vet. Har varit en jäädra pina att vänta på alla nya vapen osv.
Men jag har läst kommentarer på vissa youtubevideos att vapnen låser man upp i chapter 4? Stämmer det?

Jag vet inte men antar det. Min save var på chapter 4 så låste upp dom då.

2020-01-20 17:30
Skrivet av breahl:

Jag vet inte men antar det. Min save var på chapter 4 så låste upp dom då.

Kanon! Tack för snabbt svar

Sida 101 av 101