Du kan klättra på Zeus penis i Assassin's Creed Odyssey

Robot
Du kan klättra på Zeus penis i Assassin's Creed Odyssey
Medlem

Fan va liten den var.

Medlem

Man kan klättra på den, men krymper den när det är kallt? #Rockstar-Hästpung

Avstängd

Väldigt likt Origins när det gäller att klättra, man kan tydligen klättra överallt vilket är bra.

Ser fram emot detta, i morgon kväll kl 00 får man spela det. Laddade hem det i natt från ps store!


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

Nästan i paritet med Rockstars hästkönsdynamik. Alltid trevligt med små ”onödiga” detaljer i spel som man inte förväntar sig. Allt från att spola toaletter till att förstöra vetenskapsmäns mikrovågslunch.

Medlem

"kortaste vägen upp"

haha

Medlem

Tänker direkt på Nakna Pistolen när Frank Drebin blir hängande på en husfasad med greppet runt en betongpenis. (Här hade jag velat ha en bildlänk också..)

Inaktiv
Skrivet av Leffe76:

Tänker direkt på Nakna Pistolen när Frank Drebin blir hängande på en husfasad med greppet runt en betongpenis. (Här hade jag velat ha en bildlänk också..)

Medlem

Climbing up is a very hard TASK


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

realistic climbing physics

Medlem
Skrivet av breahl:

Väldigt likt Origins när det gäller att klättra, man kan tydligen klättra överallt vilket är bra.

Ser fram emot detta, i morgon kväll kl 00 får man spela det. Laddade hem det i natt från ps store!

I morron natt redan?? Släpps det inte den 5:e??

Medlem
Skrivet av bleken:

I morron natt redan?? Släpps det inte den 5:e??

Förbokar man så är det den 2:a som gäller ser det ut som.

Medlem
Skrivet av deezel:

Förbokar man så är det den 2:a som gäller ser det ut som.

Läste inget om det när jag förbokade... Men NICE som fan att man kan lira det tidigare!! Känner redan nu att jag börjat få onte i halsen så får kanske ta en sjuk vecka från jobb

Medlem
Skrivet av bleken:

Läste inget om det när jag förbokade... Men NICE som fan att man kan lira det tidigare!! Känner redan nu att jag börjat få onte i halsen så får kanske ta en sjuk vecka från jobb

Det är bara om du förhandsbokade gold edition som det gäller..

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Det är bara om du förhandsbokade gold edition som det gäller..

Gjorde jag

Avstängd
Skrivet av bleken:

Gjorde jag

Precis, så måndag kl 00 natten mot tisdag kan man spela det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

friklättring i rumpskåran, neat!

”stenhårda extremiteten” 😁


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers

Boulder that balle!


signatur
Inaktiv

All ära åt att få dingla i Zeus lekamen men hade nog föredragit att dingla lite mer på Afrodite stennaken.

Medlem
Skribent
Medlem

Jag satt och tittade på när playstation access gänget spelade ca 1 timma av det här spelet.. Och vet i tusan alltså.
Det ser fortfarande så typiskt Ass Creed enformigt ut heh.
Jag är nog trött på den här spelserien.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Medlem
Medlem

Det var en sak jag älskade i Zelda:BotW, att man kan klättra nästan överallt och det fanns nästan inga osynliga väggar. Fyll väskan med stamina-käk och klättra på. Är Odyssey lika fritt?

Avstängd
Skrivet av androsynth:

Det var en sak jag älskade i Zelda:BotW, att man kan klättra nästan överallt och det fanns nästan inga osynliga väggar. Fyll väskan med stamina-käk och klättra på. Är Odyssey lika fritt?

Kan inte tala om Odyssey ännu men i Origins är det fitt, du kan klättra överallt precis som om du vore spider-man. Detta ser ungefär likadant ut sett till spelmekanik så förväntar mig samma sak här.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Kan inte tala om Odyssey ännu men i Origins är det fitt, du kan klättra överallt precis som om du vore spider-man. Detta ser ungefär likadant ut sett till spelmekanik så förväntar mig samma sak här.

Nice. Friheten i BotW gav mig mersmak

1
Skriv svar