Streamdags imorgon igen - rösta fram spelet nu!

Robot
Streamdags imorgon igen - rösta fram spelet nu!

26 september kör vi igen. Får Bard's Tale-uppföljaren chansen denna vecka? Blir det isometriskt rollspel eller bisarro-överlevare? Du bestämmer.


Avstängd

Röstade på:

Breathedge
Ensam kille försöker överleva i rymden. Med en kyckling!

Lät grymt spännande!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag ska till Sveriges stolthet Ikea imorgon, så jag missar tyvärr livestreamen. Men ska försöka kolla senare på kvällen.

Medlem

Varför blir alltid spel som är så svåra att komma in i nominerade? Är det inte roligare att ni får köra något enkelt och kan fokusera på en rolig stream istället för att lära er olika funktioner?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av breahl:

Röstade på:

Breathedge
Ensam kille försöker överleva i rymden. Med en kyckling!

Lät grymt spännande!

Samma här! Låter sjukt, så det blir nog skoj.


signatur

Jump in.

Releasehästryttare

Kan vi få Calle att spela detta nästa vecka ? Släpps den andra oktober!

Quake-konnässsör

@Devan: Det låter som en kupp är på intågande.... väldigt, väldigt snart. *muhah Muahahaha*

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maysay:

Varför blir alltid spel som är så svåra att komma in i nominerade? Är det inte roligare att ni får köra något enkelt och kan fokusera på en rolig stream istället för att lära er olika funktioner?

Vi väljer ut titlar som verkar intressanta, och sedan avgör ju ni vad som faktiskt kommer att spelas.

Skrivet av Devan:

Inte om jag bannar er först!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi väljer ut titlar som verkar intressanta, och sedan avgör ju ni vad som faktiskt kommer att spelas.

Jo jag vet. Kritiken var inte riktad mot er utan mot oss själva. 🙂 eftersom vi är med i nomineringsprocessen (tråden).

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar