Days Gone och indiespel avrundar TGS 2018

Robot
Days Gone och indiespel avrundar TGS 2018

Sekiro är fortsatt svårfångat, men Andreas lyckades få speltid med Days Gone och några intressanta indietitlar under Tokyo Game Shows sista dag.

#days-gone, #indie, #playstation, #tgs, #tgs-2018


Tråddemonen
Testpilot

Bra jobbat Andreas! Tack för att du hade tålamod till en så lång kö för att testa på spelet! Det var bra skrivet om spelet från dina åsikter.

Medlem

Barnzombies i Days Gone!

(jaja, de kallas freakers och barnvarianten kallas newts, men de är barnzombies egentligen)

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Fulci: haha, du jag reagerade på det där! Jag var blott fem minuter in i demosessionen när jag lyckades klättra upp på ett tak med en 5-6 ”barnzombies”. Kändes inte helt ok att svinga loss med basebollträt på dem får jag faktiskt säga 😅


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Kul att det finns barn med. Men det kommer nog att kännas är pappa själv. Och har blivit lite extra känslig när barn är inblandade i saker på gott och ont. Köper garanterat spelet det kan inte varra värre en Dead Space 2?

Medlem
Skrivet av Loevet:

@Fulci: haha, du jag reagerade på det där! Jag var blott fem minuter in i demosessionen när jag lyckades klättra upp på ett tak med en 5-6 ”barnzombies”. Kändes inte helt ok att svinga loss med basebollträt på dem får jag faktiskt säga 😅

Det blir mer grymt och brutalt då det involverar barn eller husdjur av någon anledning.

1
Skriv svar